• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

@Tim: als ik 12 artikelen in mijn winkelwagen gooi, laat de lijst er toch maar 10 zien:

upload_2017-12-12_13-17-9.png


Klik ik vervolgens op "Wijzig winkelwagen" opent een nieuw venster waarin wel alle 12 producten staan.

P.S. is als voorbeeld; wordt geen definitieve bestelling!
 
Ik kon niet zien waar je op moest klikken omdat het chaticoontje over de kleine lettertjes staat! Inderdaad op wijzig winkelwagen.
Met m'n engels is niets mis hoor ben alleen niet helderziend.
 
  • Leuk
Reactions: Tim en Aficior
€140 voor 3 emmers... er zijn mensen die je voor gek verklaren ;)

Als je dat zo ziet, is dat een boel geld ja. Die emmers moeten gewoon compleet worden geleverd voor een aantrekkelijk prijsje! :)
Ze zijn wel super sterk, en niet kapot te krijgen. De accessoires passen er ook perfect bij! Dusja....
Ik moet niet zeuren, want heb ze zelf ook... :D

Was / Sop Emmer:
DSC05167.JPG

Spoel Emmer:
DSC05168.JPG

Velgen Emmer:
DSC05170.JPG
 
  • Leuk
Reactions: zktom82
Bedankt voor de foto’s @RoyR maar die emmers heb ik al een paar jaartjes liggen.

Ik zei ook niet dat ik hem voor gek verklaar... maar “normale mensen” wel ;)
 
Ik moet steeds opnieuw inloggen op de site. Ondanks dat ik al meerdere keren de cookies verwijderd heb.
Gaat om een Ipad Air 2.
Probleem is al eerder gemeld door leden. Hebben hier nog meer mensen last van?

Groeten Niels.
 
Iedereen heeft er last van. Hopelijk van de week opgelost.

Edit: was de ingelogde sessie bij iedereen een uurtje ongeveer? Misschien heb ik het nu eindelijk gevonden. Als je nu uitlogt en weer inlogt, zou je 1,5 maand ingelogd moeten blijven. :)
 
Laatst bewerkt: