• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Metropolitan Stofzuigers en Blowers

Wellicht heeft iemand een antwoord op m'n vraag. Zie dat de Vac 'n Go 500 een slang heeft van 50 cm. Als je in het interieur bezig bent, zou dat betekenen dat je hem in de auto moet zetten. Of schaf je standaard een langere slang aan.
 
@MazdaDave jij overweegt de vac n go te bestellen omdat het product in de aanbieding is?
Heb je de zwarte variant van deze 500 watt stofzuiger ook gezien?
Deze heeft namelijk nog een extra accessoire en een blaasfunctie.
 
  • Leuk
Reactions: MazdaDave
Heeft er iemand al eens met de Air Force Blaster Sidekick zijn fiets drooggeblazen na reinigen?

Lijkt me juist handig, het is daar allemaal al wat compacter kleiner en lastiger om er een droogdoek overlangs te halen,....
 
Heeft er iemand al eens met de Air Force Blaster Sidekick zijn fiets drooggeblazen na reinigen?

Lijkt me juist handig, het is daar allemaal al wat compacter kleiner en lastiger om er een droogdoek overlangs te halen,....
Lijkt mij prima te doen met de sidekick. Ik gebruik hem zelfs als de zon niet schijnt om mijn auto te drogen (als de bescherming goed is is dat mogelijk). Dus een fiets lijkt mij prima te doen. Ding heeft een behoorlijke luchtverplaatsing.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Jeroen
Zou het niet geweldig zijn als Metropolitan een accu Sidekick zou uitbrengen? Voor de detailers die afhankelijk zijn van de wasbox...

Ik zie wel dat er 12 volt modellen zijn maar die verkoopt cc niet, waarschijnlijk te weinig vraag. Iemand daar ervaring mee?