• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ruitensproeiervloeistof concentraat.

Koplampsproeiers uitschakelen is eerste dat ik doe bij alle VW's iig :p Als het niet software matig kan dan kan je altijd nog zekering eruit halen of stekkers loshalen.
 
Koplampsproeiers uitschakelen is eerste dat ik doe bij alle VW's iig :p Als het niet software matig kan dan kan je altijd nog zekering eruit halen of stekkers loshalen.
Heb ik ook gedaan.... vervelende optie! In België nog verplicht ook.
 
  • Leuk
Reactions: expor
Ah! Dat is mooi. Zal eens kijken binnenkort. Hoewel de auto ook op de nominatie staat om vervangen te worden, dan zou de volgende eigenaar zich er druk om mogen maken.
 
Als je VAG had..

Voor mij was het vandaag echt vw dag :eyes:

Tweemaal een T-Roc, een Tiquan, tweemaal een golfje en een oud polo’tje,..
Drie voertuigen allen beginnend met TB of TD, gaat weer lekker snel met de kentekenseries!
De X en de Z nog door na deze reeks, en dan krijgen we de K-001-KB reeks omdat de eerste beginletters al voor andere voertuigen in gebruik zijn o_O
 
  • Leuk
Reactions: RoyR