• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie Marcel1973

Deze keer ff geen wax...:innocent:
In openingpost de borstels Monello Penello Dopio toegevoegd, de Riccio en Peli.
Onderstaand foto’s met de upholstery borstel ter vergelijking ernaast.
0207A9F5-287A-492F-9184-4C81AC4C6748.jpeg 706A3669-DAD8-4B88-B6A6-092FDBC5F8C4.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Voor mij wel, ben er blij mee.
Als test paar keer zelfde stukje gemeten op verschillende dagen. Altijd zelfde waarde.
 
Deze keer ff geen wax...:innocent:
In openingpost de borstels Monello Penello Dopio toegevoegd, de Riccio en Peli.
Onderstaand foto’s met de upholstery borstel ter vergelijking ernaast.
Bekijk bijlage 106735Bekijk bijlage 106736
Nu heb je 3 borstels maar welke vind jij nou het prettigst werken?
Ikzelf heb alleen die borstel uit de Mothers Leathertech set en vraag me af wat de meerwaarde van zo’n kleiner type borstel is.
 
@m@rio:
https://www.carclean.com/nl/finale-sio-signature-wax-blend-200ml.html

@Ric325i
De kleinere is handiger in de hoekjes en plaatsen waar je moeilijk bij kunt. Eentje is overigens paardenhaar, de ander nylon.
Merk wel dat bij de kleintjes sneller een soort kramp in de vingers ontstaat als ik de leren stoelen doe. Maar juist in die kleine hoekjes is formaat wel fijn.
Kleinere hebben mijn voorkeur, om eerlijk te zijn gebruik ik de grote vrijwel niet meer.
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i
Omdat ik wat productjes tussentijds gemist had toe te voegen, de openingspost zojuist aangepast/aangevuld met de laatste bestellingen.
Op de wishlist staat nog wel een en ander, eerste wat komt is denk ik de Flex 150.:eek: