• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Ik zie Autoglym Tfr nergens staan.... Komt die nog in het assortiment of kijk ik niet goed?;)
 
Ik weet niet of deze in het juiste topic staat, maar ik zag laatst op instagram iets voorbij komen van detailing outlaws nl. De buckanizer.
Een soort houder die je aan de emmer kan bevestigen en waar je je kwasten, washmitts enz in kwijt kan, zodat deze niet in de emmer blijven rond dobberen.


Komt deze in het gamma?
 
@Quantoxx, komt niet meer, zo lees ik het althans.
2e01d3833ce6ce54605b247304b9a2cc.jpg


Geen ervaring met Mothers, wel met gliptone en Waxaddict. Beide tevreden over.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
@Marcel1973 - Oh donders, dat is jammer. :S

De rest van de Leathertech-set is wél leverbaar... Gaat dat ook uit het assortiment, @Soepergrover ? :p

@m@rio - Gliptone is wel een populaire keuze, dus ik denk dat ik voor de Gliptone Cleaner ga en de Mothers Conditioner. (Is niet voor mij, maar voor iemand waar ik wel eens wat voor doe. Die wil graag de Mothers-producten)
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Is besteld, maar moet nog verscheept worden. Gaat zeker nog wel enkele weken duren. Het is trouwens nog helemaal niet zeker dat de Leathertech set eruit gaat. Voorlopig komt er weer een flinke voorraad aan!
 
@Laurette, ik stel dan voor dat weergegeven tekst aangepast wordt dat het "tijdelijk niet leverbaar" is. Nu lijkt het of het "nooit meer leverbaar" is. Is dat een idee??
 
Ik weet niet of deze in het juiste topic staat, maar ik zag laatst op instagram iets voorbij komen van detailing outlaws nl. De buckanizer.
Een soort houder die je aan de emmer kan bevestigen en waar je je kwasten, washmitts enz in kwijt kan, zodat deze niet in de emmer blijven rond dobberen.


Komt deze in het gamma?
Absoluut, volgende week binnen :)
 
Dat gaat nog wel even duren. De nieuwe zending staat klaar in Amerika en wordt als het goed is deze week opgehaald! :)
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS
Meen hier wel eens gelezen te hebben dat PBW met de boot komt dobberen en dat duurt wel even, ik reken er in ieder geval niet op voor de SSS.