• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

Alle acties en bundels die speciaal zijn gemaakt voor de Summer Super Sale komen ook pas op 1 september online. De Cristallino en de Vetro Bianco doek worden dus verkocht als kit en de kit staat pas op 1 september online. Hetzelfde geldt voor de samengestelde DAP kits / Soft99 kits en de Waxaddict kit.

Ook enkele producten die pas vanaf 1 september verkrijgbaar zijn kun je vanaf dan vinden op de website. Alle nieuwe kits/bundels en acties staan onder het kopje 'NIEUW' en natuurlijk kun je alle producten terugvinden onder het juiste merk.

Kortingscodes invullen is niet nodig. Alle kortingen worden automatisch gekoppeld aan het gehele assortiment.

@RoyR @Supernova @ZotacTiger
 
Weet iemand of de huidige aanbiedingen ook dan van toepassing zijn?
uiteraard niet dat daar een extra korting overheen komt maar gewoon zoals ze er nu staan
 
@DRuw bepaalde producten (zoals polijstmachines) die nu in de actie zijn zullen op 1 september ook nog een actieproduct zijn. Hierover geldt inderdaad geen extra korting.
 
Een handige ready to print flyer van alle aanbiedingen voor de mensen die zich aan een strakke bestelplanning moeten houden! ;):sun:

SSS Aanbiedingen final.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn verlanglijst;

- DAP900

- Mothers Kit
- Gyeon Prep
- Gyeon Tire

- Poorboy's APC+D
- Poorboy's Iron remover

- Sollinite 845
- 4" Monello pads Geel, Oranje en Wit x3
- 6,5" Monello pads Geel, Oranje en Wit x3
- Monello wax pads Disco Rosso x2
- Autoglym Rubber

DAP900 om 00u bestellen.
Groepje eronder om 12u.
Groepje er nog eens onder om 13u.
En laatste groepje om 10u.
Telkens boven de 50 euro om de verzendingskosten te besparen (lekker Hollands :blush:)
Early birthday present for myself (alleen zo kon ik het aan mijn wederhelft verkopen;))
 
  • Leuk
Reactions: Etterual
moet elk "tijdslot" een aparte bestelling zijn? Maw als je van alle merken wilt profiteren van de 20-25% korting, moet je 5x verzendkosten betalen? (als amateur poetser kom ik niet op €50+ euro per tijdslot uit).
 
@AutoHenk ik bestel 1x in het tijdslot waar ik het meeste voordeel uit haal. De overige producten hebben toch ook al 10% de hele dag dus zoveel scheelt het niet (zeker als je niet aan 50€ komt) ;)
 
Bij mij komt het in ieder tijdslot boven de 50 euro dus waarom zou ik dan niet in drie of vier keer bestellen.
Ik heb er ook niet om gedaan, gewoon een lijstje samengesteld van wat ik nog nodig heb en dan verdeeld volgens tijdslot.
 
moet elk "tijdslot" een aparte bestelling zijn? Maw als je van alle merken wilt profiteren van de 20-25% korting, moet je 5x verzendkosten betalen? (als amateur poetser kom ik niet op €50+ euro per tijdslot uit).
Ja zo werkt het helaas.
Of je doet je bestelling in één keer maar dan heb je op bepaalde producten "slechts" 10%
 
Er is wat overlap in tijdsloten. Kijk van tevoren goed wat je zou willen hebben, dan kun je daar wat mee schipperen.
Overigens is het bedrag van €50,- i.v.m. verzendkosten een richtgetal. Dat kan wat verschillen, afhankelijk van de bestelde spullen.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR