• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe hobby in de maak

Cisse

Detailing trainee
1 aug 2018
17
35
45
Goede middag iedereen.

Ik ben Francis, woonachtig te Oudenaarde (BE) met mijn mijn vrouw en drie fantastische jonge bengels van kinderen.
Na de aanschaf van mijn Q7 e-tron eerder dit jaar wou ik dat de wagen er goed zou blijven uitzien doorheen haar levensjaren.
Vandaar dat, na het afschuimen van het www, ik mij op dit forum heb aangemeld om tips en tricks, product reviews, ervaringen etc te lezen en - wie weet in een later stadia - zelf te delen.
Naast de Q7 heb ik nog een BWM 318 touring voor de deur staan, die ik binnenkort zowel van binnen als van buiten onder handen zal nemen (nadien voeg ik haar foto toe, ik ben op dit ogenblik een beetje beschaamd voor de staat dat ze nu in verkeerd :oops:).
Het poetsen van een wagen heeft me nooit kunnen bekoren, tot nu...

Groeten,

Cisse
 

Bijlagen

  • Q7-etron.png
    Q7-etron.png
    1,2 MB · Weergaven: 181
  • Leuk
Reactions: Dany en Cordoba
Bedankt, ze is de enige hybride-diesel die ook fiscaal aantrekkelijk blijft in België in de toekomst.
Nu is het zaak om haar mooi te houden ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt... en inderdaad, die vierkante meters zijn best wel veel.
Ik heb er een paar weekends geleden zo een kleine 10 uren aan gepoetst om nadien in de Soft99 te zetten.
En ik moet bekennen, het is rustgevend... nooit gedacht.
Om nog maar te zwijgen van de verslaving om producten en materiaal te zoeken / kopen...
Maar goed, je krijgt er dan wel een zeer nette wagen en veel voldoening voor terug :blush: