• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com mailinglijst onder handen genomen, controleer of je nog ingeschreven staat!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.686
200
Berkel en Rodenrijs
Vandaag hebben wij wijzigingen doorgevoerd voor onze mailinglist. We hebben de lijst moeten schonen, om spam-accounts te weren.

Het is mogelijk dat - als je je eerder als gast hebt aangemeld voor onze mailing - je niet meer op de lijst staat.

Wil je je aanmelden voor onze lijst? Of wil je controleren of je er nog op staat? Vul dan je gegevens in op onze MailChimp landingspagina, klikkerdeklik op de link hieronder!

https://mailchi.mp/carclean.com/mailing
58417f77a6515b1e0ad75a2c.png
 
@Tim

moet je de email gebruiken waarmee je al geabonneerd was op de nieuwsbrief, aanbiedingen en nieuwsflits via de webshop account of mag je een nieuw emailadres invoeren en wordt deze gekoppeld aan je account van de webshop?
 
@nicknameless Ik heb het ook niet in één keer gezien, maar Tim heeft het over "als gast aangemeld".
.......
Het is mogelijk dat - als je je eerder als gast hebt aangemeld voor onze mailing - je niet meer op de lijst staat.

Ik denk dat dit dus niet voor jou van toepassing is.
 
Ik heb me maar ff opnieuw aangemeld. Zal je toch gebeuren dat je een kei goede actie mist, dan maar dubbel als er een bugje in systeem zit.
 
Als je dubbel erin staat, dan heb je je zo weer uitgeschreven. ;)

@nicknameless Mailchimp is niet in staat om iets te koppelen aan je webshopaccount. Tenminste in de zin van een nieuw mailadres.

Aan iedereen: vergeet niet je inschrijving te bevestigen. Anders kom je niet op de lijst te staan.
 
hmm, heb volgens mij geen bevestiging voorbij zien komen.
Toch nog maar even in de mail zoeken en anders nog een keertje aanmelden dan...
 
En krijgen we nu ook iedere laatste donderdag van de maand als test een mailing?

Met acties kunnen de producten net op tijd binnen zijn voor het weekend
 
@Quantoxx : laat je niet foppen, net als bij je bestellingen hebben ze later een cadeautje bij gedaan in de vorm van een juiste url ;)

Hier deed ie het ook niet
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Wel lachen, de meest actieven op het forum, meldden zich massaal aan voor de nieuwsbrief. Denk dat je niets mist als je frequent het forum bezoekt.

Maar dit overigens geheel terzijde. :p
 
  • Leuk
Reactions: Tim en m@rio
In m’n spamfolder alleen maar uitnodigingen van dames die vanavond vrij zijn met hartjes in het onderwerp en weer een erfenis @Tim.
 
  • Leuk
Reactions: Tim