• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sonax Carnauba Care of Collinite

blingbling

Detailing chief
30 aug 2018
58
90
Iemand ervaring met de Sonax Carnauba Care?
Wil aankomende week m'n auto klaarmaken voor het najaar, nu heb ik nog een nieuw potje Sonax Carnauba Care thuis staan,
maar op dit forum lees ik ook goeie verhalen omtrent het merk Collinite.

Nu is mijn vraag,kan ik Sonax gebruiken na dat ik Black Hole van Poorboys heb aangebracht, en heeft iemand ervaring met de standtijd van de Sonax Carnauba?
Of is het verstandiger om als laaste laag voor Collinite te gaan (915/845)?
 
Een wax over Black Hole (Glaze) kan wel, maar verkort standtijd van je wax. Geen ervaring met Sonax Carnauba maar Collinite is een uitstekende (old skool) wax met een knappe standtijd.
 
Lekker die Sonax aanbrengen. Waarom zou je wat anders nemen als je die hebt staan. Zie dat hij zelfs 60euro kost.

Ik ken de standtijd niet, misschien moet je wat frequenter waxxen als bij Collinite. Dus stel voor dat je dat eens in de 2 maanden moet doen. Dat valt wel mee dan.
 
Heb zelf al meerder keren Sonax gebruikt, bevalt me prima en standtijd is zeker 2 maanden...

Vind zeker een aanrader zeker als je al in huis hebt. Wel lekker dun smeren..
 
Bestelling geplaats , zaterdag maar eens proberen!

Q² Tire - 400ml
Black Hole - 473ml
Natural Look Dressing - 473ml
S17+ Paint Restorer - 250 gram
S30+ Nano-Compound - 250 gram
Bumper & Trim Gel - 325ml
Bumper & Trim Gel - 325ml

en als finish de Sonax maar proberen!!