• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Doeken pluizen

Ik doe doeken eerst met de hand voorspoelen en dan met de wasmachine op een snel programma op 40 graden en centrifugeren op 400 rpm, en eventueel ook extra spoelen. Als ze uit de wasmachine komen, gaan ze eerst in een aparte centrifuge (2800 rpm), dan sla ik ze uit en gaan ze binnen op een droogrekje. Ik droog mijn spullen binnen omdat ik bang ben dat er buiten zand, stuifmeel of andere zooi in mijn net gewassen doeken waait.
 
  • Leuk
Reactions: M3fan
@mhermans : Lekker in de machine gooien, zonder centrifugeprogramma en dan laten drogen op een rekje o.i.d.
Meeste vriendelijke oplossing toch ( beter dan alles los met de hand staan te wassen etcetc )
@Cordoba : hoezo een losse centrifuge er achter aan, ze drogen bij wijze van net zo snel hoor