• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opbergen

Niemand die houders heeft voor bv gloves, pads, polisher, spraybottles ed voor aan de muur?
Bestaan mooie stalen uitvoeringen van. Mag ik hier waarschijnlijk niet linken. Carclean biedt dergelijke vaste houders niet aan (volgens mij)?

Heb nu al iets voor handschoenendoos, HD-lans, EGO blower, taperollen,... maar dat waren vooral custom oplossingen mbv haken ed.
Houder voor veelgebruikte spuitflessen wil ik nog.. evt maken als ik er niet kant-en-klaar aan kan komen.
Een rijdende trolly heb ik voor gereedschap, maar het meeste heb ik in hangende keukenkastjes in de garage en een grote metalen hangkast. Heb geen ruimte op de garagevloer meer over namelijk :)
 
Wat ouder topic, maar wel 1 die me verder bracht in mijn zoektocht, dus dan ook maar weer even netjes aanvullen ;)

Zoals velen hier heb ik mijn (hobby) detail spullen ook in kratten / boxen opgeborgen.
1 box voor de middelen (wax / cleaners / etc) en dat werkt prima.
1 box voor de DAP, borstels, kwasten doeken etc . En die box is altijd een zooitje. :weary_face:
Dus de doeken maar in een 'eigen' box en op zoek naar een nieuwe oplossing voor de tools :grinning:.

Na wat zoeken een mooie Stanley koffer gevonden, die ook een lade heeft.
Was een beetje een gok of alles (vooral de DAP) zou passen, maar't past precies! (kon alleen maar buitenmaten vinden op't internet...)
Zelf nog even wat eenvoudige 'vakjes' in de lade gemaakt voor nu om zo het spul wat gebruiksvriendelijker kwijt te kunnen.
Finishing touch: paar stickers erop en klaar is kees
Ik ben er wel blij mee! :cool:

IMG_20211224_165534__01.jpg
IMG_20211224_165601__01.jpg
IMG_20211224_165610.jpg
IMG_20211224_165614.jpg
IMG_20211224_165655.jpg