• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaringen met Menzerna Power Lock?

Poetsdoek99

Detailing addict
20 mrt 2018
7
55
Achterhoek
Goedenavond allen,
Ik ben op zoek naar een goede sealant / wax voor het herfstweer en de wintermaanden.
Nu zit ik al enige tijd te kijken naar Menzerna Power Lock, enkel valt hier op wat vage video's na vrij weinig over te vinden.
Is er iemand hier die goede of slechte ervaringen heeft met de Power Lock sealant van Menzerna?
Ik ben van plan om een fles aan te schaffen, mocht het de moeite waard zijn ,

Groet
Sam
 
@SamEib ,Menzerna powerlock heb ik geen ervaring mee maar mijn tip zou zijn kies gewoon voor Collinite 476 (vaste wax) of 845 (vloeibare wax) beide hebben een flinke standtijd en zijn hufterproof als het gaat om verwerkingsgemak.
Waarom zou je voor Menzerna gaan als deze waxen zich door de jaren heen keer op keer hebben bewezen?
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
@Ric325i Omdat het een sealant is, en geen wax misschien? Zelf gebruik ik een sealant als basis en top die dan af met Collinite. Prima standtijd.
 
toevallig vandaag de obsessed garage combi aangebracht.
powerlock breng je zeer makkelijk aan. verspreid zich prima en na circa 15 min (haze) verwijderd. geeft fraaie glans en de lak voelt merkbaar glad. na een uur afgetopt met de klassieke colli.
we gaan het mee make!
 
  • Leuk
Reactions: McTenD en Timm