• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wheel Sealant

Gewoon eens een gedachten gang. Ik wil mn zomer wielen in de sealant zetten (DJ iron gloss) is ik dat nu doe, heb ik dan in maart al 3 maanden van de standtijd er op zitten?
Benieuwd naar jullie idee hier over.
 
@Giltix De komende 4 jaar in ieder geval nog niet. Ben in het bezit van een private lease auto dus officieel mag ik het ook niet. Tevens heb ik ook geen plek waar ik er lekker aan kan werken. Hopelijk dat het bij mijn volgende auto wel kan.

@Teake Ik ben geen expert maar normaliter wordt te stand tijd aangegeven in 'perfecte omstandigheden' dit zijn dus minimale KM's en geen andere factoren die de stand tijd verkorten. Ik denk als je het er nu opdoet dat het wel een bescherming geeft maar ik zou het voordat je je zomer velgen weer onder je auto zet ze best nog een keer kan behandelen.
 
PB Wheel Sealant in het verleden gebruikt, maar dat houdt gewoon niet zo lang.
Gyeon RIM bevalt veel beter. Nu ook Wolf's RIM Shield gekocht, wat ook obv SiO2 is.
 
Oké dan maak ik ze eerst alleen goed schoon. Seal ik ze net voor ze er op gaan. Liggen nu lekker in de garage . Bedankt voor de snelle reacties.