• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy: waar ligt jullie interesse?

Tja, ik krijg het hier niet aan het verstand om de dyson (tegenwoordig hangt hier zo’n snoerloze Dyson V10 Motorhead) om die in te ruilen voor George,...

Gezien het meerendeel hier, denk ik zo’n machine voor de kleinere klussen zal gebruiken in huis of bij de auto. Is misschien een soort van “compacte/draagbare” extractor een optie. Als ze bestaan,... Die niet zo’n sta in de weg is als dat ding van jaren geleden,...
 
Een goede extractie machine zou fijn zijn,
Stoom zou mijn voorkeur zijn omdat die in huis ook wat multifunctioneler inzetbaar is.

(persoonlijk vind ik de Numatic wat lomp groot, ikzelf zat al te oriënteren op een meclean extract 35 of Thomas boxer /bravo omdat die ook goede reviews heeft en ze op internet mooi compact lijken maar ik heb ze nog niet in het echt gezien dus moeilijk te oordelen)
 
Maar heren,

Waarom een groepsbuy voor een stoomreiniger?

Voor 6 tientjes haal je een knappe bij de locale bouwmarkt.
 
  • Leuk
Reactions: Mark1986