• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Golf 7 GTI PP (2014)

Dank je @Ric325i

Nee, het nabewerking doe ik altijd met een grotere uitslag. Daar heb ik de 15 en 21 voornamelijk voor gebruikt.

Ik begon op het eind wat problemen te ondervinden met de Duetto, waar de klittenband van de steunplaat steeds minder sterk werd.

Binnenkort even kijken of ik daar een andere voor kan vinden.
 
Holy! Geweldige klus, tof resultaat.
Hoe hard vond je de lak van de golf (op de niet overgespoten stukken)? Of heb ik daar in je openingspost overheen gelezen?
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Dank je @Ric325i

Nee, het nabewerking doe ik altijd met een grotere uitslag. Daar heb ik de 15 en 21 voornamelijk voor gebruikt.

Ik begon op het eind wat problemen te ondervinden met de Duetto, waar de klittenband van de steunplaat steeds minder sterk werd.

Binnenkort even kijken of ik daar een andere voor kan vinden.
Steunplaat van de 15 zou evt ook nog passen op de Duetto maar goed ik zou denk ik ook een nieuwe kopen want ben allergisch voor steunplaat wissels...
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr