• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail BMW F22 M235i Winterklaar sessie

@Matsu dat is een goede vraag! De auto staat hier natuurlijk vorstvrij binnen iedere nacht, maar ik heb er nog niet echt bij stilgestaan.
Ik gebruik regelmatig Autoglym Vinyl and Rubber care, wellicht dat dit een optie is. Zo'n stift heb ik ook wel eens gehad, maar vond dat maar een geklieder. Zal het in de gaten houden, goede vraag!

@Jeroen qua kenteken vond ik het wel aardig (666, number of the beast, maar ook het model velgen is Styling 666M dus dat is ook wel weer toepasselijk) en HP zijn de initialen van mijn schoonvader, dus die had bedacht dat het voor 'The HP' stond... kan het kenteken in ieder geval makkelijk onthouden :p
 
Leuk werkplekje haha, mooi resultaat!

PS.
Ben benieuwd hoe het bij mij zal zijn straks, momenteel met de laatste fase bezig en dan is mijn poetsbrug in de loods ook eindelijk gereed.
 
  • Leuk
Reactions: Wouter_BMW
Erg mooie wagen en ditto resultaat. Moet een plezier zijn om daarmee rond te rijden (als het niet regent ;)).
Wel één vraagje. De rode lak is prachtig, maar is dat echt metallic? Het lijkt mij “gewone” lak (en dat bedoel ik vooral niet kleinerend :oops:) die schitterend onderhouden is.
Maar voor alle duidelijkheid: ik ben geen kenner; integendeel...
 
@PatrickVH ik zie nu pas dat ik niet eerder gereageerd heb op je vraag.
Het is een brug van Tyreon, de 3000Es. Deze laat ik gewoon liggen. Heb er wel race ramps bij aangeschaft, zo kan ik de auto makkelijk op en af rijden. Tyreon is een nederlands bedrijf, met een webshop waar ik de brug heb gekocht.
 
@Vlerk de auto is inderdaad een feestje om mee te rijden. Inmiddels is hij bij Mosselman geweest en is het vermogen nog wat toegenomen, in de regen is het inderdaad een kwestie van inhouden. Met droog weer is het echter een genot!

De kleur is 'Melbournerot Metallic,' misschien komt het er op de foto's niet mooi uit, maar het is echt metallic. In bepaald licht is de auto bijna oranje. Na altijd zwarte/donkere auto's gehad te hebben was het wennen maar ik ben heel blij met de kleur!

4969DF69-A0F7-4390-98CD-7CD61FED47B7.jpeg
 
Dat ziet er keurig uit en mooi behaalde resultaten. En ja dit rijdt ook erg fijn kan ik uit ervaring zeggen. De kleur rood is ook erg mooi.
Die brug lijkt me een waar genot om mee te werken.