• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rupes accu producten

Fuut-Fuut

Detailing guru
1 jan 2021
161
105
a28b9a65-6fd9-41ae-b20b-5112d14770fc.jpg

Kwam deze vandaag tegen bij de groothandel. Een delta schuurmachine op accu, misschien een voorbode op wat komen gaat,betreft accu machines van rupes. Zal leuk zijn als er meer polijstmachines op accu bijkomen. Hij volgt al een beetje de lijn van de huidige machines met de aan uit knop. En naam ibrid (mini Sander) zijn er forumleden onder ons die meer weten .
 
De Festool op accu heb ik zelf al bijna 4 jaar in gebruik en bevalt nog steeds prima. En mijn voorkeur ligt ook bij festool producten. En ik denk dat algemeen de schuurmachine producten van Festool meer gewaardeerd worden dan die van Rupes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: nicknameless
Wat een lomp ding... even niet opletten en je harkt met de achterkant over de lak heen :rolleyes:
Dat valt denk ik wel mee. Als je de pad vlak hebt, steekt de accu schuin omhoog. Lijkt er wel op dat die flap geen gasgeef schakelaar is en door die flapper kan je de machine ook niet op zn kop wegleggen. Verder denk ik dat het best een mooi ding kan zijn, alleen wel een duurdere optie en minder flexibel dan de Flex. (What's in the name :cool:)
 
De flapper lijkt toch wel de aan/uit knop. Met links eronder de snelheid stelwiel.

Lijkt me best wel lekker in de hand te liggen ;)
 
Lomp valt inderdaad reuze mee. We hebben al een pre-order geplaatst voor deze machine. Hopelijk snel hier :)
 
Aangezien er op dit forum redelijk veel experts zitten die overal info krijgen. Weet iemand of er een accu variant op stapel staat van de Rupes LHR15? Als het op redelijke termijn is dan kan ik nog wel wat geduld opbrengen en anders toch plan B.. geen idee nog wat dat is maar dat weten ze bij Ferrari ook niet altijd.
 
  • Leuk
Reactions: Juffer1