• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

[USER=3851]@bros[/USER] Zal dat bij een vrachtwagen niet net iets anders zijn omdat die zoveel meer kilometers maken dan een normale auto? Ik was mijn auto eens in de 1-2 maanden momenteel en ik kan niet zeggen dat het water in de spoelemmer nou echt vies is.

On topic: [USER=7992]@Akvol[/USER] Als je het budgetvriendelijk wil houden dan zou ik niet gaan voor de 1-emmer methode. Ik heb het ook wel eens getest (met doeken en mitts) en ik vond het niet handig. Het hangt er een beetje vanaf hoe veilig je wil zijn, maar het aantal mitts gaat al snel door het dak. Als je zou zeggen: elke keer dat ik de mitt uit zou spoelen, pak ik een nieuwe, dan heb je er denk ik tussen de 20-40 nodig. De aantallen die hier genoemd zijn vind ik ook een beetje aan de lage kant.  'Zuinig' gerekend: 1 voor de motorkap, 1 voor het dak, 1 voor de a/b/c-stijl, spiegel en zijruiten aan de ene kant, nog 1 voor de andere kant. Voorscherm, voorportier, achterportier, achterscherm (4 voor elke kant), achterklep, achterbumper (2 minimum vanwege de viezigheid), voorbumper, dorpels. Dat zijn er 17. Dan ook nog de mitt(s) voor de velgen en je zit op 200+ euro alleen aan washandschoenen, als je goedkope hebt. Ik heb het getest, en ik ben er weer vanaf gestapt.