• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

13 juni 2009 HondaHybridClub.nl meeting i.s.m. Carclean

S2K-NL

Detailing addict
28 mei 2008
157
65
Ter info/kennisname...

met veel genoegen laat ik ook hier graag even weten dat we op 13 juni 2009 bij Carclean voor de deur
een Honda Hybrid meeting combineren met de inmiddels bekende workshop van Carclean.

We zitten inmiddels op zo'n 11 Honda Civic Hybrids.

Het workshop programma ziet er dan zo uit:
11.00 - Ontvangst bij Carclean.com
11.30-12.30 - Uitleg over poetsen, demonstratie op een auto ter plaatse.
12.30-13.00 - Lunch: broodjes met koffie, thee, fris
13.00-17.00 - Mogelijkheid om zelf aan de slag te gaan, onder begeleiding van ons team
...daarna... moe maar voldaan (en bij voldoende belangstelling) even een vorkje prikken bij Cookers.nl

Wist je hier niet vanaf en wil je graag nog meedoen dan kun je hier wat meer details vinden:
http://www.hondahybridclub.nl/viewtopic.php?f=13&t=340

Eventueel opgeven d.m.v. een PM via dit forum (Carclean) kan natuurlijk ook...

Greetz,
Hybrid
 
nick22 zei:
mogen ook andere honda,s komen ?

Hi Nick22,

wat mij persoonlijk betreft natuurlijk wel, maar ik moest je vraag ook even officieel voorgeleggen
bij de HondaHybridClub.nl;

ik denk dat we het moeten beperken tot Honda Hybrid's, omdat als je alle Honda's uitnodigt de opkomst vele malen groter kan zijn. Wellicht dat de Civic clubs dan ook present willen zijn... ik denk dat het dan teveel geregel gaat worden. Dus iedereen die is aangemeld bij de Honda Hybrid Club èn de intentie heeft een Hybrid te kopen/leasen is welkom.

Op zich jammer... maar ook wel weer begrijpelijk. Ik hoop in ieder geval dat je hier begrip voor hebt.
Maar je kunt natuurlijk die dag even een 'bakkie' doen bij Tim als je m'n Civic Hybrid van dichtbij wilt bekijken...
Ik heb momenteel wat tuning onderdeeltjes in bestelling en hoop die dan gemonteerd te hebben...

Groetjes,
Hybrid
 
Tevens is het zo, hoe gezellig een grote meeting ook is, dat een meeting met een beperkt aantal auto's beter werkt wat uitleg betreft. Het heet meeting, maar is in feite een workshop. Bij grote opkomst is het lastig voor ons om iedereen de nodige aandacht te geven en zo het meeste uit de workshop te halen ;)
 
Dank voor die aanvulling Stimp... is ook zo... ff niet bij stil gestaan :-"

We zitten nu op 11... mochten er nog auto's bijkomen dan denk ik er aan om met een glimmende
auto te verschijnen zodat ik eventueel ook wat kan assisteren bij vragen na de uitleg...
mits jullie dat handig vinden natuurlijk...

Greetz,
Hybrid
 
ik snap het antwoord wel natuurlijk
en een kleine club bij elkaar heeft ook voordelen mbt uitleggen en demo,s geven natuurlijk.
 
De dag was SUPER... voor degene die zijn komen opdagen althans...

Ik heb m'n lidmaatschap bij die club opgezegd... de reden?... aanmelden voor de clinic en vervolgens wegblijven zonder af te melden.
Naast mijzelf zijn er maar 4 van de 11 op komen dagen... om lichtelijk krankzinnig van te worden!
Dat is dan de dank voor het regelen. Ben nu nog aan het najagen dat de wegblijvers minimaal even de lunchkosten vergoeden aan Carclean, maar ook daar zie ik weinig beweging. Maar goed, dat bespreek en regel ik verder netjes met Tim (hoeft niet hier).

Anyway... on a positive side... de 4 mensen die er WEL waren hebben ook echt een super dag gehad met een dramatische meta morfose van een zwarte HCH die slechts 2 maanden oud was... kwam er uiteraard beter uit dan dat ie opgeleverd was door de dealtert.
Eén van de deelnemers heeft zo'n 200 foto's gemaakt, maar die is er geloof ik nog even druk mee om ze uit te zoeken en online te zetten. Zodra ik daar iets van zie of hoor zal ik de link hier posten.

Kortom een giga kater van de wegblijvers en een super herinnering van een super gezellige dag bij Carclean... wat hebben we gelachen zeg! Ook weer nieuwe ontdekkingen gedaan... zo schijnt er 'iemand' HEEEEEL erg bang te zijn van spinnetjes... heh heh heh...
ik noem even geen namen :-"

Tot slot nog even mijn zeer welgemeende dank aan het hele Carclean team!

Groetjes,
Edo
 
Ik had niet naar de datum gekeken en blijkt een topic te zijn wat al langer loopt. Ik reageerde op de opmerking van Nick22 die vroeg of ook andere Hona's mochten komen. Bedoelde dat Nick niet meer als beginners gezien kan worden. Is het zo duidelijk?
 
Hier kun je eventueel de foto's zien:
http://www.hondahybridclub.nl/viewtopic.php?f=13&t=340&start=90&st=0&sk=t&sd=a

Vooral Tim's voorwoord voor de foto's spreekt boekdelen en is (triest genoeg) den spijker op z'n kop.

@Tim, mocht ik weer wat gaan organiseren dan is het niet meer met de honda hybrid club maar
met m'n nieuwe club: Honda Tuning Team. Dan zijn wat mij betreft alle type's Honda welkom en
zal er vooraf inschrijfgeld betaald moeten worden aan Carclean.
De bekende Ezel... laten we het daar maar even bij houden...

@De crew van Carclean... dank voor jullie geweldige inzet en humor deze dag.
Ik zal hem zeker niet meer vergeten!

Ps. Kees!.... kijk eens achter je! Een spinnetje! :D

Groetjes,
Edo (aka Hybrid)
 
heey ,jammer dat de opkomst zo weinig was.
verwacht ik ABSOLUUT niet van honda rijders in het algemeen,meestal is daar een opkomst best groot van.
gelukkig heb je buiten dat een mooie dag gehad.

hoop dat je nieuwe club beter is

(ps:ik ga er ook even kijken ,^^ )
 
Zeker mee eens... maar het kan NOG mooier...
Kijk maar eens naar m'n collega Honda Tuning Team lid z'n witte parelmoer - full option ride:

De specs van zijn lease auto zijn als volgt:
Kleur: Premium White Pearl
Interieur met achteraf leer: Zwart met Gele stiksels en gele middenbanen met geperforeerd leer
Head Unit: Alpine IVA-W505 met Imprint module, KCE-400BT (Parrot) en PMD-B200 navi
Speakers: CDT compo's voorin, CDT slimline achterin
Versterker + Subwoofer: Rockford Fosgate P400-4 voor de speakers + P400-2 voor de Subwoofer + P3L-S12 (12 inch slimline)
Multimedia: Plus 1.1 schermen in de hoofdsteunen met in kleur gemaakte leer + Hirschmann DVB-T tuner
Ruiten: getinte ruiten 15% lichtdoorlatend.
Onderstel 1: 17 inch velgen Dotz Hanzo + McGard sloten en moeren.
Onderstel 2: APEX 180-4250 verlagingsveren
Exterieur 1: Webasto holandia 900 schuif kanteldak
Exterieur 2: VG Sharfin Antenne
Interieur 1: RVS instaplijsten
Interieur 2: Kuda Console met een Brodit Pro Clip

EN... hij was ook op de Carclean clinic... pffew...op de valreep toch weer even terug on-topic... sorry mod! :-"
 
Laatst bewerkt door een moderator: