• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

16 Mei : Poets meeting in Almere

Juffer1

Detailing guru
Tester of Bling
27 okt 2008
2.996
193
45
Beste detailers,

Op 16 mei zal er in Almere een poetsmeeting worden gehouden
Dit zal worden gehouden op een klein industrieterrein welke ca. 1 km (3 minuten rijden) vanaf de A6 ligt.
Tegenover ons terrein zijn trouwens ook wasboxen (voor diegene die daar belang bij hebben).
Verder zal er die dag koffie, thee, wc, water en elecktriciteit aanwezig zijn.

Op het terrein zelf zijn er 20 ruime parkeerplekken en daarnaast een mogelijkheid voor een aantal auto's om op 10 meter van deze vakken met een hoge druk reiniger of tuinslang aan de slag te gaan.

In de directe omgeving is er parkeerplek zat voor eventuele bezoekers.
Tevens zit er een Mac Donalds, Delifrance en een een 2tal snackbars binnen bereik.

De locatie :
Almerekaartjeoverzicht.jpg


Almerekaartjelocatie.jpg


Het adres waar het wordt gehouden :
Manuscriptstraat 1 te Almere

Bedoeling is dat we 16 mei om een uurtje of 9 alles in gereedheid hebben zodat iedereen aan de slag kan.

Mochten er nog vragen zijn, dan zien we die graag tegemoet !

We hebben maar 20 plekken waar mensen aan de slag kunnen, daarnaast is er wel veel (gratis) parkeerruimte in de omgeving voor mensen die als bezoeker langs willen komen.

Wat moet je zelf meenemen :
- Beker voor de mensen die koffie / thee willen hebben
- Je emmers + washmitt / handschoen
- Evt een hogedrukreiniger

Gr. Arjan
 
Mocht het je ook leuk lijken om te komen : zet dan even je naam in onderstaand lijstje !

De volgende leden komen zeker om te poetsen :
1) ArjanBor
2) sjoerdnijhuis
3) Abarth
4) Peter jansen
5) bartr123
6) Peter A3 TDI
7) Nick GSi
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17) Elise S1 ?
18) Alteaniels ?
19) Bj0rnn ?
20) Dutch Delight ?
**) Juffer1
**) Wilma


De laatste 4 mensen hebben zich al wel min of meer in het peilingstopic opgegeven maar onder voorbehoud van datum ed.
Zie je je naam erbij staan dan even laten weten of je wel of niet komt

Gr. Arjan
 
Helaas kan ik 16 mei niet... heb een verjaardag die dag. sterker nog... 2 verjaardagen x-]
 
Bartr123 heb je een aanhanger voor achter de antara:D

Ok 16 mei hebben we tenminste iets concreets, moet nog even kijken of ik dan kan.
 
Je start mooi op tijd, die dag heb ik ook een meeting een stukje verderop, mischien kom ik nog even buurten
 
Als mensen later willen beginnen / aankomen vindt ik dat ook prima hoor !
Denk begin mooi op tijd (voor de mensen die veel willen gaan doen).

Gr. Arjan
 
Iedere keer als ik ga plan ik, dat ik een boel doe. Het komt er op de één of andere manier alleen niet van !! :D :D

Groet, Peter
 
Juffer1 zei:
Mocht het je ook leuk lijken om te komen : zet dan even je naam in onderstaand lijstje !

De volgende leden komen zeker om te poetsen :
1) ArjanBor
2) sjoerdnijhuis
3) Abarth
4) Peter jansen
5) bartr123
6) Peter A3 TDI
7) Nick GSi
8) Bj0rnn
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17) Elise S1 ?
18) Alteaniels ?
19) Dutch Delight ?
**) Juffer1
**) Wilma


De laatste 4 mensen hebben zich al wel min of meer in het peilingstopic opgegeven maar onder voorbehoud van datum ed.
Zie je je naam erbij staan dan even laten weten of je wel of niet komt

Gr. Arjan
 
Mocht het je ook leuk lijken om te komen : zet dan even je naam in onderstaand lijstje !

De volgende leden komen zeker om te poetsen :
1) ArjanBor
2) sjoerdnijhuis
3) Abarth
4) Peter jansen
5) bartr123
6) Peter A3 TDI
7) Nick GSi
8) Bj0rnn
9) Dutch Delight
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17) Elise S1 ?
18) Alteaniels ?
19)
**) Juffer1
**) Wilma
 
ze vond het onzin totdat ze de resultaten begon te zien en na haar bezoekjes op de meeting in budel wsit ze het, die van mij is goed bezig.
ze heeft zoiets van ga jij maar want ik loop daar toch maar verloren rond,en dat is ook nog waar ook :D
 
Hé, da's leuk. Deze meeting is praktisch bij mij om de hoek, ik woon in dezelfde wijk!

Als ik gelegenheid zie de 18e, dan kom ik even langs. Waarschijnlijk steek ik er nog wat van op. :idee
 
Na de Rotterdam meeting heb ik mijn arsenaal uitgbreid met de DAP 500. Kan wel wat tips gebruiken

De volgende leden komen zeker om te poetsen :
1) ArjanBor
2) sjoerdnijhuis
3) Abarth
4) Peter jansen
5) bartr123
6) Peter A3 TDI
7) Nick GSi
8) Bj0rnn
9) Dutch Delight
10) Centoquarantasette (Jan)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17) Elise S1 ?
18) Alteaniels ?
19)
**) Juffer1
**) Wilma
 
Als het wat meezit kan ik ook eventueel komen ,ik hoef geen parkeer plek ,tenminste als ik nog steeds met Bart mee mag :schaam