• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

1ste show off

Vinc_94

Detailing addict
12 feb 2019
43
63
29
Ertvelde
Hoi,
Ik lees al redelijk lang dit forum (van augustus) en heb dankzij de forums op carclean de kuis microbe te pakken xd. Het begon met simpele producten van meg's maar al snel werd er een dap900 aangeschaft. In oktober voor het eerst volledig onze oude fiat punto onder handen genomen en nu vandaag onze Renault kadjar. Toch tevreden van de behaalde resultaten. Dit zijn de stappen die ik heb ondernomen.

Foamen
Auto wassen met de 2 emmer methoden
Kleien
Polijsten
Glaze opgelegt
Gewaxt
Nog kleine details zoals de plastic bumpers behandeld.
Als ik iets ben vergeten laat het zeker maar weten xd
Foto's Renault:
114590
114591
114592
114593
114594



Foto's fiat:
114595
I
114596
114597
114598


Informatief: de fiat is van 2007 dus 13j oud. Heb hier dan ook redelijk wat werk aan gehad, maar geluk gehad dat de lak eigelijk heel zacht is xd.
 
Netjes hoor. Ziet er weer fris uit.

Hebt het gas er goed opgehad zeg. Een Kadjar wassen, kleien en polijsten en dan bij zon-/daglicht nog een foto kunnen maken. Dat red ik met de XC alleen in de zomermaanden als ik heel vroeg begin en de zon pas laat onder gaat. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
@Marcel1973 De kadjar deze morgend half 9 begonnen en het geluk gehad dat ik alles in 1 stap kon polijsten, deze wagen is nog maar 2,5j oud en die heeft sinds mijn bezig (iets langer als een jaar) nog geen wasstraat gezien xp foto's zijn om 5u a 5u30 genomen xp. Maar zoals u ziet nog geen banden dressing enz en het interieur nog niet kunnen doen. De fiat daaraantegen heb ik toch iets meer dan een dagje nodig gehad xd
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Quantoxx de kadjar foto's van voor (was wel al gewassen en gekleid) is met de plakkers nog op de wagen, na zijn die zonder xp helaas tijdens het werk geen foto's getrokken gezien het kleine swirls waren en niet echt zichtbaar op foto denk ik. Van de fiat heb ik nog wat voor en na foto's van duidelijke krassen die ik weg heb gepolijst. Ik zal deze nog posten grtz