• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

2 in 1 leder onderhoud

mdlange

Detailing guru
19 mrt 2015
784
150
Noordoostpolder
Hallo allen,
Ik ben op zoek naar een 2 in 1 leder onderhoud middeltje. Liefst een spray. Zodat ik m'n lederen interieur bij een snelle schoonmaakbeurt even een beetje kan opfrissen.
Ik heb die all in 1 leather spray van Mothers op m'n verlanglijst staan, maar ik check toch graag even bij jullie of jullie nog goede aanbevelingen hebben.
Het moet een beetje kunnen reinigen, omdat ik zo ongeveer leef in die auto. (50.000 km p j)
En het moet een matte, stroeve finish achterlaten. Liefst ook nog lekker ruiken, maar dat is iets minder belangrijk.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
 
Als het je gaat om simpelweg even opfrissen, dan zou ik goed verzorgd leder gewoon met een vochtige doek afnemen. Misschien zou ik zelfs wat Spray&Wipe erbij gebruiken. Daadwerkelijk reinigen en voeden doe ik met the LeatherTech Kit.


Greetz
 
Spray n wipe wordt glad, dus die gebruik ik liever niet op m'n stoelen.
Vochtige doek werkt waarschijnlijk prima, maar vind ik een beetje saai, haha.