• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 september 2020: End of Summer Sale!

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.495
198
44
End-of-Summer-Sale-Nieuswbrief-1200.jpg
Zoals jullie waarschijnlijk op facebook of in de nieuwsbrief hebben gezien hebben we op 20 september onze actiedag End of Summer Sale bij Carclean.com

Op deze dag zijn 9 merken in 3 verschillende tijdsloten met ...% korting! Hoeveel die korting is houden we nog even geheim. De komende tijd plaatsen we updates want naast de 9 merken met korting hebben we ook nog eens spectaculaire dagaanbiedingen die de hele dag geldig zijn. Voor alle aanbiedingen geldt: op=op en van sommige aanbiedingen zullen er een beperkt aantal beschikbaar zijn dus mocht je die willen hebben zorg er dan voor dat je op tijd bent!

We hebben een speciale pagina waar alle dagaanbiedingen op staan, deze zal worden aangevuld zodra er een aanbieding bekend wordt gemaakt.
Klik hier om naar deze pagina te gaan.

De eerste dagaanbiedingen zijn bekend!

MONELLO
MON-Cubo-EOS (1).jpg

Cubo Detailing Bag van € 35,99 voor € 25 30% korting
De Monello Cubo Detailing Bag is de perfecte manier om je detailspullen netjes en stofvrij op te bergen. De Cubo is gemakkelijk mee te nemen naar de wasplaats of achterin de kofferbak dankzij de velcrostrip aan de onderkant.

MON-Polish-Kit-EOS (1).jpg

Monello Polish Pack 500 ml van € 64,95 voor € 45 30% korting
Het Monello Polish pack is hét polijstpakket dat jouw auto weer doet glimmen. Het pakt lakimperfecties en krassen efficiënt aan en laat je lak weer knallen! Dit pakket bestaat uit:
∘ De Monello Raffini Mezzo Polish 500 ml
∘ De Monello Raffini Veloce Premium Compound 500 ml
∘ De Monello Raffini Finale Finishing Polish 500ml

MON-Sleutelhanger1 (1).jpg

Op deze dag ontvang je bij een besteding van 10 Euro aan Monello producten een gratis sleutelhanger (aanbiedingen tellen ook mee voor deze actie).


To be continued...
 

Bijlagen

  • End-of-Summer-Sale-2020_nieuwsbrief_pre4.jpg
    End-of-Summer-Sale-2020_nieuwsbrief_pre4.jpg
    260,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
@Dibbuz Ik zag op Facebook ook nog een hele mooie Rupes aanbieding voorbijkomen. Een combinatie van Polijstmiddelen met pads.
Hoe verhoud Rupes zich tot een Scholl en Monello? Met name Scholl ben ik wel erg tevreden. Stoft weinig en geeft een heel mooi resultaat.
 
Het zijn de nieuwe pads & polishes van Types en deze heb ik nog niet geprobeerd. Types staat wel algemeen bekend als goede kwaliteit en deze zijn in house ontwikkeld dus ik verwacht dat het gewoon goed is. De bedoeling met deze actie is om je de kans te geven ken is te maken met deze nieuwe producten met een mooie korting.
 
Het zijn de nieuwe pads & polishes van Types en deze heb ik nog niet geprobeerd. Types staat wel algemeen bekend als goede kwaliteit en deze zijn in house ontwikkeld dus ik verwacht dat het gewoon goed is. De bedoeling met deze actie is om je de kans te geven ken is te maken met deze nieuwe producten met een mooie korting.

Types als in Rupes?
 
@Dibbuz Wanneer ik naar de site ga met mijn mobiel. En ik klik dan op aanbiedingen. Dan krijg ik een wit vakje. En verder word er niks geladen...
@nicknameless ervaart hetzelfde. En wellicht meer mensen hier?

Screenshot_20200917-123652_Samsung Internet.jpg
 
Als je in meerdere tijdssloten spullen bestel, hoe doen jullie het met de verzendingen en de eventuele verzendkosten?
Moeten wij aangeven dat we meer items die dag bestellen, zodat het uiteindelijk in 1 zending naar ons toe gestuurd kan worden?
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR en Boszna
Als je in meerdere tijdssloten spullen bestel, hoe doen jullie het met de verzendingen en de eventuele verzendkosten?
Moeten wij aangeven dat we meer items die dag bestellen, zodat het uiteindelijk in 1 zending naar ons toe gestuurd kan worden?

Waarschijnlijk zoals ieder jaar. Is het per aparte order. Een aparte zending. Aangezien het op zulke dagen hartstikke druk word bij Carclean.com in het magazijn, is dit voor hun het makkelijkst werken.
 
  • Leuk
Reactions: Rippie
Dus als je uit elk tijdblok iets wilt hebben + een dag aanbieding dan betaal je 4x verzendkosten? De enige die blij wordt van de actie is dan de bezorgdienst.
Ik hoop dat de beheerder duidelijkheid kan geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aangezien je vanaf 50 euro geen verzendkosten meer betaalt, lijkt mij dat het streven per blok. Als je hard valt over een misgelopen korting op een kleiner bedrag heeft het inderdaad niet veel zin.

Kleine bedragen een korting geven doet in de regel nou niet erg veel voor je portemonnee, enkel voor je gevoel.