• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

[USER=9143]@Ano[/USER],

Als je de socials van Carclean had gevolgd, dan had je kunnen lezen dat het explodeerde en de servers het niet aan konden.

En in plaats van hier te gaan lopen blaaskaken en roeptoeteren, had je ook een email kunnen sturen of een belletje kunnen doen, al schat ik de kans op dit moment zéér klein in dat ze meteen reageren, meteen de telefoon opnemen of hier in dit topic reageren vanwege de hectiek.

Ik ken Carclean al heel wat jaartjes en ik weet dat het achter de schermen met dit soort dagen een drukte van jawelste is.

De medewerkers van CC lopen de zich de rambam en daar mag ook wel eens wat respect en waardering voor worden getoond. Ze hadden de donker gekleurde dag(en) ook niet hoeven te doen hè.

[ATTACH=full]158057[/ATTACH]

Maar om je alsnog een kans te geven om te shoppen, heb ik m'n mandje leeg gekieperd en laat deze dagen aan me voorbij gaan, dat gun ik je.