• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

25 en 26 september 2021: End Of Summer Sale! 10-09-21: UPDATE!

Kristof505

Detailing rookie
9 aug 2021
20
15
Weet niet of dit zou gaan, maar stel dat je de dag ervoor al alles van een bepaald tijdslot in de winkelwagen zet. Als je dan bij het begin van dat tijdslot direct besteld, wordt de korting dan automatisch toegepast of moet je de winkelwagen opnieuw vullen?

Divided

Detailing trainee
23 feb 2014
9
47
ik had vandaag in mijn hoofd, zit ik vanmorgen rustig de banner te bekijken… tijd zat om het winkelmandje te vulle

Kristof505

Detailing rookie
9 aug 2021
20
15
Ik vroeg dit omwille van nachtdiensten op het werk en mogelijks nog slapen tijdens eerste tijdslot, maar dan ga ik de vrouw aan het werk zetten. Bedankt voor de antwoorden.

• Grappig
Reactions: RoyR

patje

Detailing addict
3 apr 2016
46
65
Vraagje ivm actie van de AVA hogedrukreinigers
Er zijn 5 stuks van 2 modellen met speciale actie / korting
Zijn op al de andere hogedrukreinigers de 10 procent korting wel geldig gedurende dit end of sale weekend ?
gr
@ carclean , is dit ook geldig op alle AVA hogedrukreinigers die 10 procent korting actie ?

Gr

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
6.993
198
41
Bij de hogedrukreinigers staat dat deze producten zijn uitgesloten van acties en kortingscodes.
Ik zal morgen overleggen om te kijken of we dat voor deze speciale dag ook op de hogedrukreinigers kunnen toepassen maar ik kan het niet beloven.
De marge op dit soort apparaten is niet al te hoog helaas.

• Leuk
Reactions: patje

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
6.993
198
41
Weet niet of dit zou gaan, maar stel dat je de dag ervoor al alles van een bepaald tijdslot in de winkelwagen zet. Als je dan bij het begin van dat tijdslot direct besteld, wordt de korting dan automatisch toegepast of moet je de winkelwagen opnieuw vullen?
Dat gaat helaas niet. Wat je wel kunt doen (om het de vrouw makkelijk te maken) is verschillende verlanglijstjes te maken van de bestelmomenten.
Dus maak een lijstje: "bestellen 12:00" en een lijstje "bestellen 15:00" Met één druk op knop wordt alles in de winkelwagen gezet en kan er afgerekend worden.
Kind kan de was doen :)
Uiteraard werkt dit ook uit de grote kunst als je zelf wilt bestellen. Je kunt dan van tevoren lijstjes maken en met één druk op de knop de gewenste producten er zo in laden.

Let op dat je bij zogenaamde verzamel producten met meerdere hoeveelheden dat je eerst de gewenste maat selecteert en dan op het hartje klikt anders kun je dit product niet in de winkelwagen doen. Je hebt immers geen keuze gemaakt voor een bepaalde hoeveelheid/maat.
Voorbeeld: stel je wilt 3x WetCoat 1000ml. Dan kies je eerst 1000ml (rode pijl), je maakt er 3 stuks (groene pijl) van en klikt dan op het hartje (blauwe pijl).
1631548269123.png

1631547911066.png

Zo kun je alle gewenste producten nu al gemakkelijk klaar zetten zodat je niet op die dag aan het zoeken bent.
Scheelt ook heel wat stress :)

Laatst bewerkt: