• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

25 en 26 september 2021: End Of Summer Sale! 21-09-21: UPDATE!

Weet niet of dit zou gaan, maar stel dat je de dag ervoor al alles van een bepaald tijdslot in de winkelwagen zet. Als je dan bij het begin van dat tijdslot direct besteld, wordt de korting dan automatisch toegepast of moet je de winkelwagen opnieuw vullen?
 
ik had vandaag in mijn hoofd, zit ik vanmorgen rustig de banner te bekijken… tijd zat om het winkelmandje te vulle
 
Ik vroeg dit omwille van nachtdiensten op het werk en mogelijks nog slapen tijdens eerste tijdslot, maar dan ga ik de vrouw aan het werk zetten. Bedankt voor de antwoorden.
 
  • Grappig
Reactions: RoyR
Vraagje ivm actie van de AVA hogedrukreinigers
Er zijn 5 stuks van 2 modellen met speciale actie / korting
Zijn op al de andere hogedrukreinigers de 10 procent korting wel geldig gedurende dit end of sale weekend ?
gr
@ carclean , is dit ook geldig op alle AVA hogedrukreinigers die 10 procent korting actie ?

Gr
 
Bij de hogedrukreinigers staat dat deze producten zijn uitgesloten van acties en kortingscodes.
Ik zal morgen overleggen om te kijken of we dat voor deze speciale dag ook op de hogedrukreinigers kunnen toepassen maar ik kan het niet beloven.
De marge op dit soort apparaten is niet al te hoog helaas.
 
  • Leuk
Reactions: patje
Weet niet of dit zou gaan, maar stel dat je de dag ervoor al alles van een bepaald tijdslot in de winkelwagen zet. Als je dan bij het begin van dat tijdslot direct besteld, wordt de korting dan automatisch toegepast of moet je de winkelwagen opnieuw vullen?
Dat gaat helaas niet. Wat je wel kunt doen (om het de vrouw makkelijk te maken) is verschillende verlanglijstjes te maken van de bestelmomenten.
Dus maak een lijstje: "bestellen 12:00" en een lijstje "bestellen 15:00" Met één druk op knop wordt alles in de winkelwagen gezet en kan er afgerekend worden.
Kind kan de was doen :)
Uiteraard werkt dit ook uit de grote kunst als je zelf wilt bestellen. Je kunt dan van tevoren lijstjes maken en met één druk op de knop de gewenste producten er zo in laden.

Let op dat je bij zogenaamde verzamel producten met meerdere hoeveelheden dat je eerst de gewenste maat selecteert en dan op het hartje klikt anders kun je dit product niet in de winkelwagen doen. Je hebt immers geen keuze gemaakt voor een bepaalde hoeveelheid/maat.
Voorbeeld: stel je wilt 3x WetCoat 1000ml. Dan kies je eerst 1000ml (rode pijl), je maakt er 3 stuks (groene pijl) van en klikt dan op het hartje (blauwe pijl).
1631548269123.png

1631547911066.png

Zo kun je alle gewenste producten nu al gemakkelijk klaar zetten zodat je niet op die dag aan het zoeken bent.
Scheelt ook heel wat stress :)
 
Laatst bewerkt:
@Dibbuz
Top oplosing met die verschillende verlanglijstjes. Bedankt voor de tip.

Zou er niet nog een tweede e-mail komen met aanbiedingen? (Ga het toevallig morgen voorbereiden).
 
@Aficior Klopt, zijn we mee bezig. Deze komt vandaag of morgen om niet de verwarring te geven dat het afgelopen weekend was.
@patje We hebben besloten de beperking voor de hogedrukreinigers voor deze actie weg te halen. Alle hogedrukreinigers zijn dus met 10% korting komend weekend.
 
Leuke nieuwe manier! Vroeggah was het altijd aan het begin een aantal spectaculaire aanbiedingen. Nu ook nog halverwege. Al moet ik wel zeggen dat de nachtbrakers pittig gaan worden!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Dibbuz
Niet alle nachtbrakers zijn aan een verlanglijstje toe te voegen. Voor zo ver ik het kan zien draait het voornamelijk om de samengestelde aanbiedingen. Is het mogelijk om dit aan te passen?
 
Het voordeel van sociale media is dat je daar snel iets kunt delen voor een spontane actie. Dat soort media lenen zich daar enorm goed voor. Maar wellicht dat we de hints ook hier kunnen delen. De aanbiedingen zijn dus inderdaad gewoon voor iedereen verkrijgbaar en niet alleen via sociale media. De hints worden daar wel op gegeven omdat zoals aangegeven dat gewoon een beter medium voor is dan een nieuwsbrief.
  1. Dus wanneer ik het goed begrijp beste Dennis, zijn er naast de aanbiedingen zoals aangekondigd in de twee e-mailberichten voor zaterdag en zondag ook nog mogelijk andere verrassing-aanbiedingen, maar die doen jullie gedurende de dag aankondigen via bijvoorbeeld Facebook??
  2. En is dat dan gedurende de beide dagen?
  3. Dat zou voor mij overigens spijtig zijn, want ik heb vooral zaterdag een drukke agenda met andere verplichtingen, dus kan vrijwel niet online gaan. Mijn vooraf gedefinieerde bestellingen zullen door een ander worden gedaan, maar wel uit mijn naam.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
@Aficior

1. De hints komen sowieso via facebook e.d. Ik probeer ze hier ook te plaatsen voor de mensen die daar niet op zitten maar het lastige is dat je met facebook e.d. berichten in kunt plannen en hier moet ik het echt actief zelf plaatsen dus de kans dat dit vergeten wordt is aanwezig. Ik kan niet meer beloven dan dat ik mijn best zal doen hiervoor.

2. De verrassingsacties zijn alleen op zaterdag 25 september.

3. Uiteraard vervelend maar daar kunnen we daar nooit helemaal omheen plannen, er zullen ook klanten zijn die op zondag weer verplichtingen hebben en dan niet online kunnen. Sorry!
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba