• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

27 september: Carclean viert 1 jarig bestaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anabasis

Detailing rookie
16 mei 2008
240
0
De datum staat vast: zaterdag 27 september 2008 viert Carclean.com het 1-jarig bestaan! :party:

Wat gaan we nu doen?
-Na de brainstormsessies in de Off-topic sectie en overleg met Tim, is er uiteindelijk gekozen voor een etentje.

Voorlopig gaan we uit van Cookers in Bergschenhoek. Mocht iemand nog een ander idee hebben dan kan dat nog. We hebben hier nog wel tijd voor om tot een definitieve keuze te komen.

Mocht je willen komen, dan mag je jezelf op de gastenlijst zetten.

LET OP! Dit is een initiatief van de forumleden, niet van Carclean zelf.
Dus het etentje komt voor onze rekening (ik stel voor: totaal bedrag / aantal gasten (minus Tim en collega's natuurlijk).

Cadeautjes voor Tim en collega's zijn natuurlijk van harte welkom!!!

(Nieuwe) Gastenlijst:

1) Tim
2) Bert
3) Dana
4) Anabasis
5)
 
@stimpy68: euhh, eigenlijk weet ik niet wie er officieel op de payroll staan :weetniet
(tot nu toe gingen we uit van Tim, Bert en Dana)

Maar zet jezelf even op de lijst zou ik zeggen ;)
 
1) Tim
2) Bert
3) Dana
4) Anabasis
5) Dennis(Dibbuz) & Natascha
 
1) Tim
2) Bert
3) Dana
4) Anabasis
5) Dennis(Dibbuz) & Natascha
6) Peter Jansen

Groet, Peter
 
1) Tim
2) Bert
3) Dana
4) Anabasis
5) Dennis(Dibbuz) & Natascha
6) Peter Jansen
7) Adrie (Stimpy68)
 
1) Tim
2) Bert
3) Dana
4) Anabasis
5) Dennis(Dibbuz) & Natascha
6) Peter Jansen
7) Adrie (Stimpy68)
8) DKBM (Martin). Vooralsnog moet de 27e gaan lukken

Ik had trouwens nog een mogelijk idee als aandenken: een grote groepsfoto met (schone!) auto's en eigenaren op posterformaat. Geen idee of dat haalbaar is en wat de eventuele kosten zouden zijn. Als niemand het wat vindt, geen probleem.
 
Wil je dat dan voor iedereen of als kado voor Tim en Dana en Bert? Heb even gekeken op internet 200 x 100 cm 79,99 €.
 
Dat hing er vanaf wat het zou gaan kosten en of het te realiseren valt. In eerste instantie als cadeau, evt ook voor de deelnemers. 80 euro voor 1 poster?
 
Ja misschien is korting mogelijk bij meer afnamen maar dat weet ik niet.
Voor de mensen zelf misschien iets kleinere beter zou niet weten waar ik foto van 2 bij 1 meter moet laten.
Dit zijn alle maten en prijzen.
30 x 20 cm 2,99 €*
40 x 30 cm 3,99 €*
60 x 40 cm 9,99 €*
60 x 45 cm 11,99 €*
70 x 50 cm 12,99 €*
80 x 60 cm 14,99 €*
100 x 70 cm 22,99 €*
120 x 80 cm 39,99 €*
150 x 100 cm 59,99 €*
200 x 100 cm 79,99 €*
Of op echt doek zoals schilderij.
30 x 20 cm 39,99 €*
40 x 30 cm 44,99 €*
50 x 50 cm 59,99 €*
60 x 40 cm 59,99 €*
70 x 50 cm 69,99 €*
80 x 60 cm 69,99 €*
90 x 60 cm 79,99 €*
100 x 70 cm 99,99 €*
120 x 80 cm 129,99 €*
200 x 100 cm 249,99 €*
 
Patrick :!

Je bent vergeten om jezelf op de lijst te zetten...

#DKBM: hoe zou je dat willen regelen? Al die mensen moeten uit het hele land bij elkaar komen om op de foto te gaan. Dat is toch weer een extra opgave.
Ik heb ook zitten denken aan een gezamenlijk cadeau, maar hoe stemmen we dit met elkaar af? PM is niet handig en op een forum kan Tim altijd meelezen.
We weten ook nog niet wie "we" precies zijn.

Net als het uiteindelijke idee voor het feest denk ik dat we het ook m.b.t. cadeau's simpel moeten houden: ieder een persoonlijk cadeau of misschien een gezamenlijk cadeau van twee of drie personen (een klein groepje).
 
Ik heb eigenlijk die dag al wat maar ga proberen het te verzetten maar weet niet of dat gaat lukken maar doe me best.
Hoe werkt hyves eigenlijk kan iedereen dat lezen of moet je toegelaten worden op het te mogen lezen misschien kunnen we daar anders kado idee bespreken.
 
Kan een hyves gewoon dichtzetten, heb even een dichte aangemaakt:
http://cctalk.hyves.nl
Als iedereen daar ff aanmeld (vermeld even je nickname hier erbij), dan kan er niemand meer meelezen ;)

Wat betreft de aanwezigheid. Ik kan de 27e wel en ben er graag bij.
 
Anabasis zei:
Patrick :!

Je bent vergeten om jezelf op de lijst te zetten...

#DKBM: hoe zou je dat willen regelen? Al die mensen moeten uit het hele land bij elkaar komen om op de foto te gaan. Dat is toch weer een extra opgave.
Ik heb ook zitten denken aan een gezamenlijk cadeau, maar hoe stemmen we dit met elkaar af? PM is niet handig en op een forum kan Tim altijd meelezen.
We weten ook nog niet wie "we" precies zijn.

Net als het uiteindelijke idee voor het feest denk ik dat we het ook m.b.t. cadeau's simpel moeten houden: ieder een persoonlijk cadeau of misschien een gezamenlijk cadeau van twee of drie personen (een klein groepje).

Ik had nog geen idee hoe e.e.a aangepakt dient te worden. Ik zat zelf ook al met een paar pratische problemen in gedachten. Maar als mensen het idee al niets vinden, hoeft er ook niet nageacht te gaan worden over hoe verder. Het idee kwam gewoon in me op. Het leukst is het uiteraard als het cadeau op de dag zelf overhandigd kan worden. Maar op de dag zelf is de hele groep pas bij elkaar aanwezig en zou de poster pas later komen. Ik ben met je eens dat het simpel gehouden moet worden.
 
Ik heb me aangemeld Jac kon er alleen niet bij zetten wat me naam hier is ken hyves niet zo goed.
 
@ Jac,
ik heb me zojuist ook aangemeld op cctalk op hyves, ik heb echter geen idee of het nu wel goed gegaan is. Eerder vanmiddag is het me namelijk niet gelukt (foutmeldingen). M'n nickname is iig gelijk als op de dit forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.