• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

30% korting op nagenoeg het gehele CarPro Assortiment

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.686
200
Berkel en Rodenrijs
Mooie aanbiedingen op CarPro producten, ruim 30% korting op het grootste deel van het assortiment.

Let op! OP=OP, eenmaal uitverkocht komen deze producten niet meer terug in ons assortiment. Dus wees er snel bij!

https://www.Carclean.com/merken/CarPro

Deze korting is niet geldig in combinatie met andere acties.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wij komen nog met een verklaring / mededeling / persbericht.

Het heeft niets te maken met de producten zelf, maar met het achterliggende bedrijf.
 
Wanneer is deze 'verklaring' te verwachten? Ben toch wel heel erg benieuwd wat de achterliggende gedachte hiervan is, CarPro was in mijn ogen namelijk een merk met een mooie toekomst. Ik begrijp er nu dus niks van en dat zullen velen met mij zijn.
 
Om nog even op de actie zelf te reageren, top natuurlijk! Komen er ook weer Finest setjes in de actie? Ben er zeer content mee op m'n A4.
 
Even lekker zitten snuffelen op de Gyeon site, spullen zien er naar mijn mening erg chique uit.
Heb ook al de vervangen van iron-x, eraser en reload gevonden volgens mij, wat ik me alleen afvraag of Gyeon ook een tar-x variant heeft?
 
Toch ook maar ff een kleine bestelling de deur uit gedaan.
Mooie actie Tim&Co...!

Ben ook erg benieuwd naar de producten van Gyeon.....
 
Net ook maar ff mooi ingeslagen met deze actie, zonde dat het eruit gaat, zal best een goede reden achter zitten!
 
Weken!

Even als toevoeging, want ik wil misverstanden voorkomen:

Deze korting is niet geldig in combinatie met andere acties. Het zijn flinke kortingen en we kunnen daar niet nog eens andere acties mee combineren.