Gisteren de Benz zo goed als afgemaakt. De flanken en de bips met de Gyeon compound en gyeon Polish stap, en heel veel Chrome Polish. Heel voorzichtig gewerkt omdat de koets veel defecten heeft.
[ATTACH=full]175077[/ATTACH]
Barstjes en craquelé. De voorscherm rechts was erg dun. Daar mat ik 109um, wist net op tijd op de houden. Uiteindelijk haalde ik met de compound stap er z'n 2 tot 3 um vanaf.
Ik bleef de pad ook maar schoonblazen.
Op de passagiersdeur voor waar ik z'n 1000um mat zag ik schuurkrasjes. Lastig op foto te krijgen.
[ATTACH=full]175078[/ATTACH] [ATTACH=full]175079[/ATTACH]
Auto buiten ingefoad met BH TL, en gewassen met Gyeon Tabs. Wat droogt een auto daarna ook fijn, zonder bescherming. Binnen gedroogd met de compressor en door.
In het interieur ook veel chrome.
[ATTACH=full]175080[/ATTACH] [ATTACH=full]175081[/ATTACH]
[ATTACH=full]175082[/ATTACH]
[ATTACH=full]175083[/ATTACH]
Koets in het laatste restje Gyeon was gezet. Ramen schoon, bandjes in de dressing, uitlaatje gepoetst, nog een keer met vinyl en rubber care van autoglym door het interieur, hoop kleine dingen en aan de lader gezet met de deuren open om goed uit te dampen van het vele gebruik met de extractor.
De Benz wordt Maandag pas omgehaald, dus heb later deze week mooi de tijd voor een aantal beauty shots.
Bedankt voor het lezen, en tot de volgende aflevering!