GMToyota zei:Ja hoor, dat kan.
Kijk maar even in m'n show off topic:
https://forum.Carclean.com/cc_postst11026/Toyota-Corolla-16-GTSI-uit-1996-Roze-met-witte-vlekken-naar-rood.aspx
Daar was Wit + Inizio Forza gebruikt. Op een kunststof achterlamp van een Citroen C2 VTR heb ik ook tot nieuw gemaakt met ScratchX2.0 en een oranje handpad. Correctie op kunststof gaat soms prima met 'normale' polijstmiddelen. ^
klopt ik heb de delen om de koplamp heen afgeplakt. Het polijstmiddel stuift wel een beetje maar dat is een kwestie van afvegen. Succes^Quincy zei:Mooi om te horen, ik moet van mijn Passat de koplampen ook eens onderhanden nemen. Je hebt de koplampen dus niet gedemonteerd begrijp ik ?
Heb zelf ook nog de Pro900 en de DAP900 dus dat moet in orde komen :ja
Dat moet mijn vrouw ook nog door krijgen, dat ik niet de enige ben die met auto's bezig is haha.....l-roy zei:handje is "hang loose" maar inderdaad! klopt helemaal!
fiat is van mij, de polo die in de straat staat met de gepolijste ATS cup velgen is van m'n vriendin.. (te herkennen aan de grote Hello Kitty sticker..
wereld is inderdaad klein!
(vond ik al toen ik de "dap" zag) reactie van mijn vriendin:
"hee! je bent niet de enige die zo bezig is met auto's.."
Groetjes!
Paulus de Boskabouter zei:Ik heb met Monello mijn achterlichten gedaan:
Mezzo op wit en Finale op zwart.
leonsport2010 zei:Paulus, zou je deze combi ook aanraden op kunststof koplampen (van mijn Leon)??daarna bijv EX-P als beschermlaag?
Gr. Wouter