• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

A6-Red Present

A6-Red

Detailing rookie
26 mei 2008
181
0
Ben bekend onder de nick-name A6-Red op het Autoweek Forum en het Audi forum.
Zoals mijn Nick-name al aangeeft rij ik een Audi A6 Canyonrood, deze:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Carclean heb ik leren kennen via de diverse fora.
Carclean heeft tevens meegwerkt aan The Second Eatserwood Meeting op 08/02 jl en dezemeeting is mede dankzij hun een groot succes geworden.

Tim + consorten hebben daar en schitterende demo gegeven en iedereen van de juiste adviezen voorzien.
Door hun enthousiasme ben ik aangestoken door het PoetsVirus en leef ik me nu helemaal uit op mijn eigen auto.

Pasgeleden nog een mini poetsmeeting gehouden waarvoor Carclean een speciale startersset heeft smaengesteld.
Tijdens deze poetsmeeting aan de slag gegaan met klei, cleaner, polisher, waxen, interieur poesten, rubbers behandelen en banden netjes maken.

had nooit verwacht dit soort showroom effecten op mijn eigen auto te verwezenlijken.
Nog beter is dat ik zelfs een lelijke schaafplek op mijn auto met ScratchX heb kunnen wegpoetsen. In het verleden had ik dit laten zitten of evt een keer door een schade bedrijf laten behandelen maar nu weet ik gelukkig wat er nog meer mogelijk is.

Veel dus :)^

Tim: succes met je forum en je gaat me zeker meer zien hier :party:
 
Ik vroeg me al af hoe lang de aanstichter van de Easterwood-meetings op zich ging laten wachten... ;)

Welkom en have fun hier :cool:

Freaky1975 a.k.a. Frank a.k.a. GolfIIIGTIFrank @ AW (non-actief)
 
Welkom, de Easterwood meeting was erg gezellig. Hele mooie kleur lak trouwens!
Veel plezier hier.
 
Duurde even voordat er was maar had een beetje druk :grinning:
Easterwood Meeting was inderdaad gezellig en gaan we volgend jaar dunnetjes overdoen ;)

Voor dit jaar heb ik nog een poetsmeeting in September op de planning staan.
Zal op een zaterdag zijn, echter exacte datum moet ik nog bepalen.
Laat maar ff weten wanneer jullie kunnen Tim, stemmen we eea ff af.

Hebben zojuist een poetsmeeting achter de rug met een tiental deelnemers en was ongelooflijk gezellig.
Met een 10-15 deelnemers is het leuk dat iedereen met zijn auto kan binnenstaan en is met poetsen wel zo prettig.

Heb gelukkig genoeg ruimte en kan denk ik zo'n 20-25 auto's in hal I kwijt en een stuk of 5-10 in hal II
Ligt eer een beetje aan hoe dicht we op elkaar gaan staan.

Buiten meer dan genoeg plek voor een 100 tal auto's dus.........

Resultaat van een dagje lekker poetsen:


Deze kras is weg dankzij Scratch-X :cool:

DSC03892.jpg


DSC04079.jpg


DSC04080.jpg


DSC04081.jpg


DSC04060.jpg


DSC04061.jpg


DSC04062.jpg


DSC04063.jpg


DSC04064.jpg


DSC04067.jpg


DSC04068.jpg


DSC04069.jpg


Naar aanleiding van de poetsdag meteen weer wat nieuwe dingen geleerd/gezien dus Tim...... komt weer een bestellinkje aan :rules
 
Hmmm ik zie daar op de achtergrond redelijk bekende auto's... ;) AW-forummers, nietwaar?
En dochterlief ook hè?

Ph en als ik inimddels 1 ding hier geleerd heb: poetsen = detailen :D
 
Klopt als een bus, allemaal AW-er's en inderdaad mijn dochter heb je goed herkend.
Mijn dochter gaat tegenwoordig met de Nickname Miss Red door het leven en is ook aangestoken door het PoetsVirus.
Heeft zich helemaal uit de naad gepoetst op Red en krijg een eigen setje spullen.

Heb bij Tim een extra washandschoen en droogdoek etc... voor haar besteld zodat we samen kunnen poetsen.
 
A6-Red zei:
Klopt als een bus, allemaal AW-er's en inderdaad mijn dochter heb je goed herkend.
Mijn dochter gaat tegenwoordig met de Nickname Miss Red door het leven en is ook aangestoken door het PoetsVirus.
Heeft zich helemaal uit de naad gepoetst op Red en krijg een eigen setje spullen.

Heb bij Tim een extra washandschoen en droogdoek etc... voor haar besteld zodat we samen kunnen poetsen.

Doe je goed! :)^

Mijn zoontje is er helaas nog te klein voor (4) maar tegen de tijd dat ie groot genoeg is, is zijn papa waarschijnlijk een volleerd amateur detailer, dus... ;)
 
Welkom op het forum.

Wat een ontzettende mooie audi met een waanzinnige glans!

En leuk dat je dochter het poetsvirus ook te pakken heeft gekregen.

Joost
 
@All

Bedankt voor jullie positieve reacties.
Leuk om te zien dat mensen hier wel eea kunnen waarderen.

Diepe glans komt door wekelijks te wassen met Meq. Gold Wash en daarna in de was te zetten.

Tijdens The Easterwood Poetsmeeting van 18 mei jl. is mijn wagen gewassen, gekleid en daarna machinaal gepoetst met M80.
Als afsluiting lekker met het handje (en ondersteuning van dochterlief) de wagen in de wax gezet.
Flink oppoetsen en voila !

Afgelopen vrijdag eea nog eens dunnetjes overgedaan door de wagen wederom te wassen en nogmaals in de wax te zetten. Glimt nu helemaal als een gek.
 
@Tim

Op bv het Autoweek forum zitten toch behoorlijk wat jonge gasten die alleen maar auto's kunnen afzeiken terwijl ze zelf geeneens of net een auto rijden.
Zo van onder het mom van "leuke"auto maar had een andere kleur genomen, andere velgen, andere bekleding, andere motor en.... oh ja ook een andere model/merk :roll .

Te vaak wordt daar een Mijn Auto Topic geopend en direct afgezeken door steeds weer dezelfde gasten, jammer want op zich is het AW forum een zeer leuk en toegangelijk forum.

Kritiek geeft niet maar op het AW forum is de teneur wel erg negatief.

Begrijp me niet verkeerd, kom er nog steeds met veel plezier en ben daar begonnen met The Easterwood Meetings te organiseren.
Via dat forum ook diverse hele leuke mensen leren kennen :)^
 
Ja inderdaad wat een lelijke grafbak :|~*

nee hoor, prachtkleur!, maar je hebt een diesel zie ik, toevallig een lid van de TDICLUB.nl?
 
Yo' welkom hier! Snap niet dat je voor rood...]d~^ haha.
Nee, werkelijk waar een superwagen met dito kleur. Ik hou wel van een kleur die je niet dagelijks ziet. Heel veel plezier hier en als je nog meer foto's hebt... :cool:

Gr. Rudi
 
Ja daar staan ook maar een paar fototjes op volgens mij heb je alleen de motor en het tankdopje niet gefotografeerd.

Gave auto was bijna vergeten hoe mooi die RS velgen zijn als mijn bandjes versleten zijn komen die er bij mij ook onder en dan zet ik op mijn huidige velgen winterbanden.8o