• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

A8 pekelschade interieur..

cruiser

Detailing rookie
23 mrt 2009
607
0
Zaterdag stond er een audi A8 op het programma.
Deze keer niet voor de buitenkant maar de binnenruimte, die nogal wat geleden had van het winterweer.

Wat plaatjes vooraf

DSC_0324.webp

DSC_0325.webp

DSC_0327.webp

Het dashboard zag er redelijk uit maar het hout was erg dof.

DSC_0330.webp

Eerts maar eens met de stofzuiger al het losliggende vuil weggenomen en de matten buiten de auto gelegd.

DSC_0332.webp

Bij waxwizard de extractor geleend (dank je wel!!!) en met APC 1:4 de gehele auto behandeld met uitzondering van het leder.

De zwarte strepen op de deurpanelen verdwenen als sneeuw voor de zon.

DSC_0334.webp

En ook de matten werden gereinigd met APC. De matten heb ik wel 3 keer behandelt met APC en de extractor.

DSC_0333.webp

Het interieur ging goed schoon en de originele kleur kwam weer helemaal terug

DSC_0338.webp

Daarna het leder gereinigd met autoglym leather cleaner en gevoed met autoglym leather balm. Een werkelijk geweldige combinatie..de ledergeur komt weer terug maar overheerst niet.

Daarna alle andere delen behandelt met autoglym vynil en rubber care.

DSC_0340.webp

DSC_0344.webp

DSC_0347.webp

DSC_0345.webp

Verder de sponningen nagelopen met last touch en als service de auto nog even gewassen.
Daar heb ik geen plaatje meer van gemaakt.

Bedankt voor het lezen!!!

Mooie opknapper! Zonde hoe de omranding van de matten zo afgekloven er uit zien.... tijd voor een nieuwe mattenset

Dikke wagen, vandaag nog wat kleine details aan een zelfde wagen gedaan, met exact hetzelfde interieur. Zeer goede resultaten, matten moeten eigenlijk gewoon 1x per jaar vervangen worden...

Dat is netjes gereinigd, ziet er weer strak uit, knap werk !

Hoe heb je het matte hout behandeld ?

Dat ziet er weer goed uit Cruiser. Ik had niet verwacht dat je nog zoveel vuil eruit zou halen. Maar alles ziet er weer netjes uit:-)^
Ik zie de extractor weer wel verschijnen, voor mij voorlopig toch geen auto's om te detailen dus je hoeft niet te haasten om hem terug te brengen.