Zaterdag stond er een audi A8 op het programma.
Deze keer niet voor de buitenkant maar de binnenruimte, die nogal wat geleden had van het winterweer.
Wat plaatjes vooraf
Het dashboard zag er redelijk uit maar het hout was erg dof.
Eerts maar eens met de stofzuiger al het losliggende vuil weggenomen en de matten buiten de auto gelegd.
Bij waxwizard de extractor geleend (dank je wel!!!) en met APC 1:4 de gehele auto behandeld met uitzondering van het leder.
De zwarte strepen op de deurpanelen verdwenen als sneeuw voor de zon.
En ook de matten werden gereinigd met APC. De matten heb ik wel 3 keer behandelt met APC en de extractor.
Het interieur ging goed schoon en de originele kleur kwam weer helemaal terug
Daarna het leder gereinigd met autoglym leather cleaner en gevoed met autoglym leather balm. Een werkelijk geweldige combinatie..de ledergeur komt weer terug maar overheerst niet.
Daarna alle andere delen behandelt met autoglym vynil en rubber care.
Verder de sponningen nagelopen met last touch en als service de auto nog even gewassen.
Daar heb ik geen plaatje meer van gemaakt.
Bedankt voor het lezen!!!
Deze keer niet voor de buitenkant maar de binnenruimte, die nogal wat geleden had van het winterweer.
Wat plaatjes vooraf
Het dashboard zag er redelijk uit maar het hout was erg dof.
Eerts maar eens met de stofzuiger al het losliggende vuil weggenomen en de matten buiten de auto gelegd.
Bij waxwizard de extractor geleend (dank je wel!!!) en met APC 1:4 de gehele auto behandeld met uitzondering van het leder.
De zwarte strepen op de deurpanelen verdwenen als sneeuw voor de zon.
En ook de matten werden gereinigd met APC. De matten heb ik wel 3 keer behandelt met APC en de extractor.
Het interieur ging goed schoon en de originele kleur kwam weer helemaal terug
Daarna het leder gereinigd met autoglym leather cleaner en gevoed met autoglym leather balm. Een werkelijk geweldige combinatie..de ledergeur komt weer terug maar overheerst niet.
Daarna alle andere delen behandelt met autoglym vynil en rubber care.
Verder de sponningen nagelopen met last touch en als service de auto nog even gewassen.
Daar heb ik geen plaatje meer van gemaakt.
Bedankt voor het lezen!!!