• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aankoop nieuwe hogedrukreiniger: Kärcher 2.325 of Nilfisk C110.3

Persoonlijk vind ik Kränzle een beetje er "over" om auto's te wassen en bvb je terrasplanken schoon te blazen....

Dan kan je beter die 200€ + 59 € extra ophoesten om een mooi toestel te hebben dat wel voorzien is van een lange slang en dan nog versterkt . (en oprolsysteem)

Heb net een aanbieding gezien waar je voor die prijs wat extra's erbij krijgt en wie weet wil er wel iemand die extra spullen overnemen voor een mooi prijsje :weetniet
 
Ik ben het helemaal met je eens dat een Kränzle kopen om alleen je eigen auto mee te wassen niet echt zinvol is.
vandaar ook dat ik vroeg is hij misschien nog ergens anders voor te gebruiken, zo niet, mooi laten staan en een goedkopere kopen ben ik helemaal met je eens:ja
 
TheDGM;308915 zei:
+miljoenmiljard, wat een gekloot zonder zo'n ding zeg.
Wij hebben een dure Karcher HD series maar daar wordt je ook niet blij van.

Deze heeft geen oprolsysteem (wat een ramp is met opruimen )en bovendien is die lans veels te lang, de stang te dun zonder behuizing en de kop lekt.
Je denkt: ik koop wat goeds maar achteraf was een andere keuze beter geweest.

Nee dan een fatsoenlijke Nilfisk met oprol systeem

166 euro maar geen waterdruk regelaar maar of je dat zo vaak gaat gebruiken.
Alleen bij heel veel bar wil je hem terug zetten anders zie ik het niet gebeuren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die ziet er inderdaad erg goed uit!! Maar hier staat dat deze wel beschikt over een variabele drukregelaar?? Heb nog een paar andere websites afgespeurd en het valt me op dat het bij de ene website wel vermeld staat en de andere niet...

Grote kans dat het deze gaat worden!
 
Stond er niet bij dus ik ging ervan uit dat die het niet had.
Prima apparaat voor een hele redelijke prijs.

Zolang je die autowasborstel maar niet gebruikt :D
 
ik zou zowieso voor de alto gaan.
Ook al is dit de hobby reeks, zijn degelijke machines, in onderdelen wel wat duurder.
Service van alto is ook goed.
Als het mijn keuze was Alto of kraenzle maar deze is weer een deel duurder.
Ik werk zelf met een poseidon 3 van alto en een poseidon 7.
Moest er hier iemand zijn met vragen, shoot, werk als technieker voor alto.
 
na het testen van de hdreiniger zetten we de kraan dicht en spuiten we alle water uit de pomp. 10-15sec niet langer. anders draait de pomp warm- dichtingen die kapot gaan.

Ty @ redcat. foamguns, onderdelen, vragen mag altijd gesteld worden.
 
Bestaan er tussenstukken Karcher naar Nilfisk? Ik heb nu een heavy duty AB foamslans ( uit de group buy) en het schuim is niet echt optimaal ( gebruik nu een el cheapo Winner 11 ofzo by Karcher). Heb alleen geen zin om ook weer geld uit te geven aan een nieuwe foamlans.
Het kan natuurlijk ook aan de lans zelf liggen aangezien ik me kan herinneren dat er problemen mee waren alleen ik kan dat topic niet meer vinden. Was er toen nog een oplossing/fout met de lansen uit de group buy naar voren gekomen? Kan me alleen herinneren dat er duidelijk verschil zat tussen rode en zwarte doppen...
 
Volgens mij kan je het koppelstuk er gewoon afdraaien (mits bankschroef en de juiste tools) en er 1tje voor nilfisk opdraaien .

(ze zijn wel gelijmd dacht ik , maar er zijn nog leden die dit zelf veranderd hebben als ik het me goed herinner)
 
Ik gebruik al een paar jaar een Nilfisk met een foamlans voor een Karcher. Bij Karwei zijn hiervoor verloopstukjes te koop. Dacht dat ik iets van 10 euro betaalde. Werkt al die tijd al prima.
 
grandscenicman;309114 zei:
Volgens mij kan je het koppelstuk er gewoon afdraaien (mits bankschroef en de juiste tools) en er 1tje voor nilfisk opdraaien .
(ze zijn wel gelijmd dacht ik , maar er zijn nog leden die dit zelf veranderd hebben als ik het me goed herinner)
Dat is ook mijn gedachte, kan het zo 1,2,3 niet vinden maar is zeker op dit forum aan bod gekomen
 
Koppeling kan er inderdaad gewoon af, normale draad.
Doekje om de buis en die inklemmen
Doekje om de koppeling en een brede tang
Voorzichtig aan los maken ...