• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aankoop stofzuiger tips

Dominic

Detailing addict
9 mrt 2011
385
65
42
Freaks,

Ik ben van plan om mij een stofzuiger te kopen die enkel bedoeld is om wagens te stofzuigen .
Welke gebruiken jullie en welke raden jullie mij aan.

Budget max 200€ liefst niet te lomp

ik zou als ik jou was voor een ntsr 20 gaan kijken. Dan heb je een stofzuiger en een extractor in 1. Die heb je al voor €200,- en kan je lange tijd mee vooruit.

Niet te lomp is de wens, de NTSR20 is nogal fors. ;)

dirtdevil_m5038-1_600.webp

Vandaag Lidl krantje ontvangen. Hierin stond een Dirt Devil voor EUR 59,- Vanaf 14 Oktober.. Kan mij het type niet herinneren, maar moet op de site te achterhalen zijn

Ik dacht eerder aan deze :

Nilfisk Thor:

Vermogen: 900 watt
Maximale zuigkracht: 200 watt
Inhoud stofzak: 8 liter
Lengte snoer: 10 meter
Geluidsniveau: 69 dB
Prijs 169€

4em7m6kjnos.webp

Red Devil;

Kieskeurig Best Reviewed juni 2013
Inclusief vloerzuigmond, parket- en turboborstel
Vermogen: 1600 watt
Inhoud stofbak: 1,5 liter
Uitblaasfilter
Lengte snoer: 6 meter
Geluidsniveau: 78 dB
prijs: 98.95€

g6hi5osfpv4.webp

Wat zouden jullie doen wat mij tegen houd is dat de red devil er niet pro uitziet en de nilfisk dan weer wel maar daar en tegen is hij wel duurder (nilfisk)

Ik zou eerder gaan voor de Nilfisk als ik jou was ( duurkoop wordt goedkoop na wat jaartjes )..............kon een tijdje terug de "oude" Nilfisk van m'n buren krijgen omdat die na 20 jaar zogezegd aan vervanging toe was ( ze kochten er liever een nieuwe zoals de meesten met een auto doen : niet versleten maar op zoek naar een andere...)
Mijn echtgenote echter had hiervoor bedankt en ondertussen is er al een andere gegadigde mee vandoor .

Ondertussen gebruik ik dus onze oude stofzuiger , hoewel oud hier iets anders was : veel bouwstof mee opgezogen en de start/stop-knop deed het niet meer en dan kocht mijn vrouw maar meteen een nieuwe.......Miele

Heb de oude Miele dus ff open gemaakt en proper gemaakt en heb nu een 100% goede stofzuiger :ja ( 2000 Watt )

Persoonlijk zou ik voor mezelf een stofzuiger gekocht hebben waar je ook water mee kan zuigen ( geen extractor dus want die kan ik lenen van Corsawi.....oeps ......Merivawim )

'Nie piele, neem een Miele'

Zonder gein, wil je een degelijke, stille stofzuiger met een enorme zuigkracht voor niet al teveel geld, is een Miele je vriend. Onverwoestbaar en met een originele zak doe je heel lang. Wij hebben ze op de zaak in het assortiment, hebben nagenoeg alle merken wel voor reparatie gehad, maar komen steeds weer terug op Miele.