• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

aanrijschade weg te krijgen ??

Anto

Detailing addict
5 dec 2012
57
52
Kadootje deze morgen , op de parking en ze zijn weggereden , kan ik hier nog wat mee of toch spotrepair ??

bedankt

DSC00472_zps5a586be3.webp

Zoals het lijkt is de lak er voor een deel af. Je zou even kunnen wassen, kleien en plaatselijk polijsten. Dan kun je zien wat haalbaar is, wel denk ik dat spotrepair nodig is.

Bij lakschade is veelal de lak gerafeld en ziet er hierom wit uit.
Het hoeft dus bij definitie niet te betekenen, dat wanneer een kras er wit uit ziet, dat je op de grondlaag zit.

Gewoon polijsten, dan zie je vanzelf welke verbetering je kunt krijgen. ;)

Je kan ook met een doekje met verf over de krassen gaan & laten drogen.
Een paar uur later kan je dit weer terug polijsten. Dit wordt ook vaak gedaan door spot repair zaken.
Je moet wel goed je polijstpads uitspoelen, want die zitten namelijk onder de lakkleur v/d verf.

als het eens niet regent de dap uithalen en als dat niet lukt met wat verf op een vod , bedankt

Helaas werkt het Wbf niet in België en met een eigen risico van € 250 is dat hoger dan de kostprijs van een spotrepair

Anto, mag ik vragen of en hoe je deze schade uiteindelijk hebt weggekregen? Ik heb namelijk precies hetzelfde en nee, ik ben niet degene die tegen jouw auto is aangereden... :-d

Heb zoveel mogelijk met de DAP en de diverse stappen met Monello , dan BlackHole en collinite er op . Was veel minder zichtbaar maar niet volledig weg . Toch laten uitspuiten achteraf ( zat een deukje in en die zag je natuurlijk , zonder die deuk liet ik het zo )

succes hoor , altijd vloeken als je dit meemaakt hé

Ach ik maak me er niet zo druk om, het zat er al op toen ik de auto kocht. Als ik het wegkrijg is dat mooi, zo niet dan nog geen probleem. Een Toyota Verso-S is ten slotte zelfs onder de beste omstandigheden geen spectaculaire auto...

Ik heb wat 2000 grit papier besteld dus dit weekend maar eens schuren, lakken en polijsten en dan zien we wel.