• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aanslag in/op de lak

Drekepoets

Detailing trainee
16 sep 2016
21
45
37
Wat kan ik hier het best aan doen heb Het nu met klei behandeld en ik keer gepolijst
IMG_3631.JPG
IMG_3632.JPG
IMG_3634.JPG
 
Lastig te bepalen vanaf de foto , maar lijkt wel alsof het in de blanke lak zelf zit, dus een fout met spuiten?
 
Dit lijkt inderdaad in de blanke lak te zitten.

Kan je meer info geven? :)

* Originele lak?
* Gespoten?
* Zelf gespoten?
* Verbetering na polijsten?
* Pindakaas?
 
  • Leuk
Reactions: Greener
Er zitten ook allemaal plekjes waar de lak gescheurd is maar is lastig op de foto te krijgen maar is een auto die zelde gewassen werd zat vol met mos
 
Met name de eerste foto lijkt op ingevreten zooi. Maar als het op veel meer plekken zit, denk ik dat de blanke lak zelf de boosdoener is.

(Of op veel plekken ingevreten teer/hars/vogelpoep/DuoPenotti
 
  • Leuk
Reactions: Rikky
Persoonlijk denk ik niet dat DuoPenottie echt een aanslag zal zijn op je lak, wellicht iets om te proberen?

Maar even serieus, het lijkt inderdaad te zijn ingevreten in de blanke lak. Dan is er helaas niet aan te doen behalve hem van nieuwe lak te voorzien.
 
Vlekjes is een, barstjes is wat anders
Opletten met te zwaar polijsten en warmte die dat geeft
Als er al barstjes zijn heb je zomaar dat de lak los gaat laten
Nu of in de nabije toekomst ....

En als het even kan de lakdikte meten
 
  • Leuk
Reactions: Rikky
je kan eventueel wat wetsanden of nog wat verder polijsten, zou dan toch veel minder moeten zijn zo te zien
Wel uitvoeren met de nodige voorzichtigheid...
 
Die hebben ze er nog steeds onder liggen haha maar is niet mijn auto dus daar ga ik niet over