• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aantal vraagjes m.b.t. extractor

Boelewapper

Detailing rookie
10 sep 2009
152
17
Beste lezer,

Sinds kort ben ik in het bezit van een extractor. Het betreft de NTSR 20.

Ik heb hem 2e hands gekocht en zodoende geen handleiding.

Vraagjes:

1. Waarvoor is het dingetje op de eerste foto
2. Waarvoor is dat blauwe kuipje op de tweede foto
3. Waarvoor is dat verstelknopje op de rechterkant van het handvat (waar je in knijpt zeg maar)
4. Ik heb gewone APC. Dit schuimt best wel. Kan ik deze wel gebruiken (dan al niet zonder het foamfilter) want een foamfilter heb ik nl er niet bij.

Dat was het wel voor nu. Alvast bedankt.
 
Ipv het foamfilter kan je volgens mij ook een nylonkous(panty) gebruiken, en die andere 2 zou ik zo niet weten(kan me het zo niet voor de geest halen ondanks dat ik de ntsr 20 ook heb)
En voor in het apparaat beter APCplus gebruiken omdat die minder schuimt, ikzelf gebruik trouwens naar tevredenheid de schampoo die bij de ntsr20 bijgeleverd zit(en die te krijgen is in je favoriete webshop).
Je kan ook de schoon te maken delen inspuiten met je APC(en even inborstelen) en dan enkel met lauw water in je extractor sproeien en opzuigen zeg maar.



Edit; blauwe potje is de maatbeker voor de originele shampoo, en dat andere geval kan je aan een zuigbuis vastzetten en kan je de zuigbuis(met zuigmond) aan de extractor hangen(net zoals bij een gewone stofzuiger zeg maar:-"

Tja, even de gebruiksaanwijziging er voor moeten pakken maar vooruit:D
 
Vandaag de bekleding van de auto van een collega gedaan. Wát een resutaat zeg!8-())

Grote vlek in de bijrijdersstoel moest nog een 2e keer worden aangepakt maar is helemaal verdwenen! Daarbij was alles binnen een uurtje weer droog. En wat een drek haal je uit de , reeds gestofzuigde, bekleding zeg, ongelooflijk:)^

Kortom: ik ben super tevreden!!!:ja :party: :party: