• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ace

goosman

Detailing chief
30 aug 2010
140
85
NEEE!! Geen oude AC !! Helaas....:lol

Maar wel m'n Colnago Ace vandaag na een grondige wasbeurt in de Collinite 845 gezet na een revalidatieritje naar m'n werk. Hij kan er dus weer even tegen ! Wat een fijn spul is dat zeg, makkelijk op te zetten en uit te poetsen. De hele exercitie heeft me wel een pad gekost vanwege het onvermijdelijke contact met ketting en cassette, maar dat zal me worst wezen.
Eerder m'n Grand Scenic al onder handen genomen (2 x Collinite na een grondige kleibeurt), binnenkort volgen de beading pics.

Genoeg gezeverd: dit is m'n Ace, geweldig apparaat !

_DSC0227.webp

Details:
Logo2.webp

Logo3.webp

Logo.webp

@Bartezz
Weet niet percies wat ie weegt, maar vindt ik ook niet zo belangrijk. Het frame is in elk geval full-carbon, en standaard zit op deze fiets een instap-Campagnolo groep (en instapgroepen zijn nooit het lichtst). Voor mij als recreatiefietser telt een kilo meer of minder bij mijzelf harder aan dan 500 gram eraf door dure carbon wielen. Daarnaast heeft deze fiets een ergonometrie die de krachtoverbrenging efficienter maakt dan bij de meeste andere fietsen. Je zit ook iets meer rechtop, en ik merk dat met name aan groter comfort voor m'n nek. Ik heb ook nog een Colnago Active B-Stay van aluminium (voor en achtervork zijn carbon), die ongeveer net zo licht is, maar het verschil in fietsen merk je wel (in het voordeel van de Ace).

Greeetzzz