• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actiedagen november!

E

Etterual

Guest
Actiedagen!

De feestdagen komen er aan dus het is weer tijd voor leuke acties! Pak je agenda erbij, en kom maar op met die verlanglijstjes!

· Maandag 21 november: Mega Meguiar’s Maandag! 20% korting op de Meguiar’s producten.
· Donderdag 24 november: Dol Dwaze Dodo Donderdag! 20% korting op Dodo Juice producten.
· Zondag 27 november: Scholl Sunday! 20% korting op Scholl producten
· Dinsdag 29 november: DAPpere Dinsdag! Zeer voordelige Polishing Power DAP Pakketten.
· Woensdag 30 november: Wolf’s Chemicals en WaxAddict Woensdag! 20% korting op Wolf’s Chemicals en Waxaddict producten.

Merken november actiedagen.png
 
Wat staat er dan nog op je lijstje?
Heb je ondertussen al niet het overgrote deel staan?

Haha wel veel in voorraad al inderdaad.

Maar het verlanglijstje ziet er als volgt uit :
Double Wax Hard Wax panel pot (voor de heb)
Double Wax Soft Wax panel pot (voor de heb)
Black Widow Hybrid Wax (is nog niet te koop....)

Ik denk dat die heel een zeecontainer vol met fantastic fur's laat komen, voor in z'n Dodo-cave (of als vloerbedekking voor de kleine straks) :joy:

Die is goed... Fantastic Fur als spuugdoek, Supernatural Drying Towel als slaapdekentje en de Double Touch Drying Towel als handdoek na het wassen..... En natuurlijk niet te vergeten, Born to be Mild als shampoo.....
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Snel bestellen nu het nog kan... ;)

Waarom zou het straks niet kunnen dan? :p

Ik heb nog 15 weken rust in huis..... Als het net zoveel lawaai kan maken als ik dan wordt het nog knap druk in huis.

Even een extra verhaaltje....
Mijn verkoopleider van toen ik +/- 20 jaar was had mij in zijn telefoon staan als Lawaai.
Dit omdat als hij eenmaal op de neem op knop drukte het lawaai begon :)