• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies apparatuur gevraagd

Op een 230v WCD kan je zoals @Istnogferarie 3680W aansluiten met een lek spanning van max 0,029A
Afhankelijk van het type automaten/aardlekken of aardlekautomaten
Daarnaast moet je rekening houden met de inschakel stroom afhankelijk van het type automaat (meestal type B)
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Hi allemaal,

Ik heb een probleem(pje). Ik dacht zojuist even snel de auto te gaan wassen (velgen snel afgedaan - foamen - afspuiten - drogen that's it) om het saharazand weg te hebben en niet al te veel tijd in te steken gezien het komende dagen gaat regenen/minder weer wordt.

Velgen gedaan, helemaal klaar om te foamen maar schiet de aansluiting wat in de handgun moet steeds eruit. Na tig keer proberen toch maar de vrouw erbij gehaald en kreeg het ook niet voor elkaar.. heel moeilijk is het ook niet gezien het puur het palletje naar de sluiting toe duwen is om de opening te creëren om vervolgens los te laten zodat de aansluiting van het water vast zit/klikt. Maar dat gebeurt dus niet, ondanks dat de 2 ijzeren pinnetjes die sluiten maximaal naar binnen zitten in sluitingsstand.

Iemand enig idee wat te doen buiten dit doormailen? Ik heb dit product via Bol.com gekocht en kan een reparatieverzoek aanbieden gezien ik dit afgelopen jaar juli heb gekocht dus garantieperiode. Dan is het dus wel naar Bol sturen, die beoordelen het en dan word het doorgestuurd ter reparatie of ik krijg geld terug.. lijkt er dus op hoe dan ook komende tijd niet (zelf) te kunnen wassen?

Ik hoor het graag of mensen hier bekend mee zijn of weten wat beste te doen.

Groetjes,
Robin
 

Bijlagen

  • 1000033670.jpg
    1000033670.jpg
    70,7 KB · Weergaven: 26
  • 20240407_133322.jpg
    20240407_133322.jpg
    66 KB · Weergaven: 26
Is de huls (verdikking) aan het einde van de slang niet naar voren gekomen waardoor het metalen deel niet voldoende ruimte heeft om vast te klikken ?

Rubbertje om het metalen uiteinde van je slang is ook nog heel en zit ook nog in de inkeping ?
 
@robinpowerbag - "Is de huls (verdikking) aan het einde van de slang niet naar voren gekomen waardoor het metalen deel niet voldoende ruimte heeft om vast te klikken ?"

Dit was ook mijn eerste gedachte. Dit had ik ook vaak bij mijn Nilfisk - C120 en bijv. de Alto's.
Het pikkie wat je in het pistool moet steken, daar zit een mantel omheen en die wilde iets van de slang af schuiven. (Dan werd het pikkie kleiner en kwam niet meer diep genoeg) ;)
 
  • Grappig
Reactions: AndyVR
Sorry voor de late reactie.

Ik heb even gecheckt maar alles zit gewoon zoals het hoort.. van uiteinde tot rubber en alles ertussen in.
Zoals gezegd vind ik net zo vreemd dat de ijzeren pinnen die de slang moeten 'dichtknijpen' gewoon maximaal naar binnen komen maar toch zit de slang los in de houder.

Toch maar aangemeld (gedwongen) voor reparatie.. kleine troost dat komende week niet heel geweldig weer verwacht is.
 
Even een update, het is toch alsnog gelukt en 'gemaakt' door mezelf d.m.v. jullie tips!

Het was inderdaad de slang/rubber/huls/mantel hoe je het ook wil noemen, die dus toch naar beneden was geschoven en ik met een tang, natuurlijk wel een doek ertussen zodat het rubberen gedeelte niet beschadigd, naar boven heb kunnen schuiven en dus 'het pikkie' goed erin gaat en zich vast zet.

Ik had een reparatieverzoek vrijdagavond ingediend en het hele weekend niet aan toegekomen om in orde te maken, dit was ik afgelopen maandag van plan en dacht zondagavond toch nog eerst een laatste keer checken of het echt allemaal goed zit.. deze pagina erbij gepakt en toch maar eens eraan gaan trekken i.p.v. alleen maar kijken, slapjes trekken en overtuigd zijn dat het gewoon goed zit.

Dus met stukken meer kracht het rubberen gedeelte los gekregen en voilá, ik kan weer gaan foamen! Nu nog het betere weer afwachten..

Thanks voor jullie tips! :D
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx