• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies beschermen Stoelen Cla orange Art

hhemrica

Detailing addict
4 sep 2020
7
55
Goedemorgen,

Ik ben gisteren begonnen met het reinigen van de stoelen van een Mercedes cla orange art edition. De stoelen bevatten een oranje en witte striping, die redelijk smerig was geworden. De striping heb ik inmiddels weer netjes schoon., maar ik zou hier graag een beschermlaag op aanbrengen, zodat vooral de witte striping minder snel vuil wordt.

Iemand tips welk product ik hiervoor het beste kan gebruiken? Ik heb de zelf de volgende producten thuis staan: 303 Fabric Guard en Gyeon Q2 leather Coat.


WhatsApp Image 2021-02-24 at 20.50.30.jpeg
 
Zijstukken van de stoel zijn van leer, Zit vlak en rugstuk is van Alcantara. Wat voor materiaal der striping is durf ik niet te zeggen. Voelt rubberachtig aan.
 
Volgens mij zijn de wangen van de stoelen niet van echt leder. Daarvoor is de prijs niet hoog genoeg.
De inzet in het midden is van microvezel “Dinamica”.