• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies bij aanschaf Ozon Generator

sanderdevliegere

Detailing rookie
2 jul 2009
121
0
Beste Mensen,

Al een tijd ben ik op zoek naar een goeie Ozon Generator om het interieur te reinigen, nu vind ik de prijzen in Nederland toch wel erg serieus en daarom ben ik gaan kijken wat ze in China kosten (waar ik veel lovende berichten van hoor).

Bij een firma in China heb ik een (mijn inziens) goeie Generator gevonden, nu wil ik jullie vragen wat jullie er van denken.

Hier de specs:

Input Voltage: 220/50Hz, 110/60Hz
Input Current: 400mA
Ozone Output: 5 g/hr Max
Power consumption: 65w
Weight: 2.2 kg
Size: 294 x 172 x 142 mm

2010624132330731.jpg


Totaal zou het mij incl. verzending $235,- kosten (€191,23).

Ik hoor graag jullie reacties.
 
Kan je dit soort apparatuur niet gewoon huren voor een dagje?
Verder moet je er wel rekening mee houden dat als je kiest voor verzending via UPS of soortgelijke verzender
er altijd nog invoerrechten betaald moeten worden. hoeveel dit precies is weet ik alleen niet.
 
Skippie zei:
Kan je dit soort apparatuur niet gewoon huren voor een dagje?
Verder moet je er wel rekening mee houden dat als je kiest voor verzending via UPS of soortgelijke verzender
er altijd nog invoerrechten betaald moeten worden. hoeveel dit precies is weet ik alleen niet.

Klopt inderdaad, dacht dat het alleen de BTW was?
 
Dat bij die verhuurpunten ken ik ondertussen wel al ... Krijg altijd gare troep mee daar. Ben overigens niet zo van het lenen.

Oh is dat zo, dat trucje met die gift?
 
@sanderdevliegere: het verlaagt de kans enigszins maar zou mij er niet aan vastpinnen: zijn niet helemaal leip bij de douane en kunnen best nog een pakje bekoekegluren ;)
 
Dat van die invoerkosten moet je geen pijl op trekken...
Daar zijn ze bij de douane ook allang achter en er is gewoon controle of hetzij- steekproefsgewijs dus reken er niet op!
 
Als ik hem had gehad mocht je hem bij mij wel halen hoor, gegarandeerd dat die 100% goed was ;)

Een artikel komt bij mij niet eerder terug in de vloot, mits die goed is nagekeken, getest, eventueel dingen vervangen. En noem maar op.
Ook blij dat onze regel is dat v.w.b. de kleine goederen de 3-jaars regel is. Als die datum is verstreken mag ik nieuwe artikelen er voor aanvragen, uitgezonderd kapitaalgoederen,...

Maar ja, niet elk filiaal werkt zoals mij, laat staan de collega's en concollega's,..... Er zijn ook echt slechte tussen, dat is een ding wat zeker is, met name die andere B,....
 
Jeroen zei:
Heb vanmiddag hierna zitten zoeken, bij ons echter niet in het assortiment,...


Neenee, vloeken zou niet durven:D . Maar reclame maken mag niet ...Heb er ooit nog gewerkt en konden er toen indertijd wel aangeraken (wel reeds 6j geleden). Maar zoals gezegd de douane is een luk. Indien het zo easy zou zijn zou iedereen alle Amerikaanse producten bestellen uit de States:confused: . heb dit ook eens bekeken en het gewoon opgegeven.

Wat ik wel heb gehoord van een kennis die Whii's ombouwd enz, Hij besteld alles uit China, Taiwan etc en heeft nog nooit moeten betalen of problemen gehad met Douane. (dit gaat wel enkel om dvd-drives etc...)

Grtz

Stephan

PS; raad kan ik niet geven in verband met de generator (enkel in boekjes gezien)
 
Jeroen zei:
Als ik hem had gehad mocht je hem bij mij wel halen hoor, gegarandeerd dat die 100% goed was ;)

Een artikel komt bij mij niet eerder terug in de vloot, mits die goed is nagekeken, getest, eventueel dingen vervangen. En noem maar op.
Ook blij dat onze regel is dat v.w.b. de kleine goederen de 3-jaars regel is. Als die datum is verstreken mag ik nieuwe artikelen er voor aanvragen, uitgezonderd kapitaalgoederen,...

Maar ja, niet elk filiaal werkt zoals mij, laat staan de collega's en concollega's,..... Er zijn ook echt slechte tussen, dat is een ding wat zeker is, met name die andere B,....

Dit is idd in andere filialen nog wel eens anders, een kettingzaag, neem hem mee. Bot als kaas natuurlijk, ga je terug, ja meneer, heeft u er metaal mee gezaagd. Welja, uiteraard .....
 
sanderdevliegere zei:
Dat bij die verhuurpunten ken ik ondertussen wel al ... Krijg altijd gare troep mee daar. Ben overigens niet zo van het lenen.

Oh is dat zo, dat trucje met die gift?

Lekker kort zichtig..pas nog een gehuurd daar en was gewoon netjes onderhouden apparaat.

Vergeet trouwens ook niet dat zo ozon bijgevuld moet worden en dat spul schijnt aardig duur te zijn.