• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Advies herstellen matig polijstwerk

Robster-f

Detailing trainee
16 aug 2017
5
22
28
Eindhoven
Mijn vorige bericht is helaas verwijderd omdat het niet voldeed aan de regels van het forum, daarom hier even een bericht. Vorig jaar heb ik mijn auto laten polijsten, helaas niet helemaal naar wens. Nadat de wax vol met fillers van de auto af waren kwam ik erachter dat er niet goed gewerkt is. Mijn hele auto zit vol met vegen/krassen als die in de zon staat.

Nu wil ik dit graag herstellen, hoe kan ik dit het beste aanpakken? Als er iemand een helpende hand wil bieden met het oplossen dan zou dat helemaal goud zijn.

Bijlagen

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
12.051
193
30
Leersum (Utrecht)
Zo dan, dit zijn flinke hologrammen! Althans, de camera pakt ze heel goed op of het zijn echt schaven/krassen?

Als het holo's zijn, krijg je deze middels fijn polijsten meestal wel weg. Dit zou ik sowieso machinaal doen met een excentrische machine, scheelt namelijk spierballen kweken en je krijgt veel meer resultaat. (Zeker als de lak hard is)

Als je zelf aan de gang wilt, kort door de bocht;

1) Wassen en reinigen
2) Kleien
3) Polijsten
4) Nieuwe beschermlaag

Wouter_BMW

Detailing guru
3 sep 2016
685
138
34
Harlingen
Is hij door die 'poetser' met zand gepolijst? Dat ziet er echt verschrikkelijk uit op die foto's. Wat @Quantoxx zegt, dat wordt het gehele machinale stappenplan als ik het zo zie... Goed reinigen en kleien en dan de machine maar aan het werk, met de hand zou ik hier niet aan beginnen.