• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies interieur en hondenhaar

Gixxje

Detailing trainee
31 okt 2022
6
25
Om welke duistere mannetje gaat auto Bekleding niet graag om met hondenhaar.
Als het haar heeft laat het nooit meer los.

Iemand goede tips hoe deze te verwijderen, vooral op de plaatsen waar je moeilijk bij kan...
 
Ik zou verwijderen met borstel (vaak van rubber) of handschoen waarmee je haren kan verwijderen (vaak te koop bij dierenwinkel).

Ik heb om kattenharen van stoffen bank te verwijderen bij zooplus (online dierenwinkel) rubberborstel gekocht die super werkt voor haren uit naadjes en stoffen bekleding te verwijderen. Werkt denk ook wel voor hondenharen.
Eerst ergste wegzuigen en dan met die borstel wat je niet kunt wegzuigen verwijderen.

Plakroller van ikea werkt ook goed (alleen minder goed voor de naadjes, daar moet je toch borstel voor gebruiken).
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230107_200549_zooplus.jpg
    Screenshot_20230107_200549_zooplus.jpg
    61,7 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
De Fur-Eel werkt echt belachelijk goed. De Hammerhead gaat langer mee want ze slijten wel dus deze zou ik aan willen raden.
 
  • Leuk
Reactions: Gixxje en Redhouse