• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies voor beginner carcleaning

Maarten1984

Detailing trainee
17 mrt 2017
10
35
40
Beste leden ik zou graag jullie advies willen vragen.
Ik heb nu al twee avonden zitten scrollen door de producten van carclean maar ik weet het eigenlijk niet zo goed meer.
Ik ben dus een beginner en ik wil mijn nieuwe (tweedehands) bmw graag onderhanden nemen.
De lak ziet er best wel dof uit met her een der een krasje geen diepe krassen trouwens.

De rubbers en bumpers zijn er verweerd uit deze wil ik graag weer een beetje ophalen qua kleur.
Welke producten kan ik het beste nemen ik ben een beginner zonder polijst machine.
Het liefste wil ik ook een beetje de prijs in oog schouw houden:

Ik zal even rijtje maken met de handelingen waar ik denk ik producten voor nodig heb:

Velgen reiniger heb ik
Wassen
Kleien
Waxen
Ruiten schoonmaken
Kunststof /rubber verzorging zwarter
Interieur
Ik heb een lading microvezel doeken en zemen want mijn vader is monteur in de fabriek die dit produceert

Ik hoor het graag want mijn hoofd tolt van het assortiment.

Alvast bedankt
 
Misschien is dit iets om door te lezen?
https://forum.carclean.com/threads/stappenplannen-dodo-juice-microfiber-madness-gyeon.17926/

het is allemaal smaak en geur gevoelig per persoon maar dit is iets wat een plan zou kunnen zijn: