• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Afgelast!]Meeting in het noorden van het land?

Amstier

Detailing guru
20 jan 2010
5.476
105
42
Is er animo om een meeting te organiseren in de lente hier in het noorden? (Friesland-Groningen-Drenthe)

Zo ja, dan moet er uiteraad het een en ander worden kortgesloten:

-locatie
-datum
-detailen ja of nee?
-drinken en eten
-??

Laat maar weten wat jullie er van denken! Ideeën en aanvullingen.....

:)^
 
Ja, present!

Op de zaak heb ik er wel de ruimte voor (grote binnenplaats), alleen mijn baas voelt er weinig voor...

Ik zou zelf denk ik niet gaan detailen, als het gezellig is gebeurt er toch nooit wat, althans, zo gaat het hier vaak iig.
 
Haha nou ja, nu het het zegt Eelco,


Ik ken mezelf ook wel een beetje, als ik begin te kletsen hou ik ook niet op, en gebeurt er maar weinig met poetsen haha.

Dan gewoon dag van te voren auto netjes in orde hebben, gaan meeten en leuke dag er van maken 8d
 
Wij hebben ook een heel groot terrein op het bedrijf, maar in het weekend staat het vol met buitenlandse trucks. Dus dat word hem ook niet. Of het moet een doordeweekse dag worden, maar dan zullen veel mensen afhaken i.v.m werk. Kan zelf wel redelijk makkelijk vrij krijgen in de lente omdat dit een vrij rustige periode is voor het bedrijf.
 
Ik zal tzt nog wel eens een balletje opgooien bij de baas, of we niet eens iets kunnen doen op de buitenplaats oid.

Als er genoeg animo is kunnen we na afloop evt. Ook nog een rondje gaan karten, de kartbaan is aan het eind Van de straat.
 
Moarn,,,..

Karten klinkt goed,.met een hapje en een drankje....en gewoon dom auto's kieken ;)
 
Ulrum..... Toen ik nog als verhuizer werkzaam was, ben ik daar een keer geweest. Leek wel het einde van de wereld, echt in the middle of nowhere:D
Er kwam toe een Ford Scorpio aanrijden met een man erin die zowat op de achterbank zat8-()) , zo groot was hij. Volgens mij ongeveer 2m40 lang of zo, en toen hij me een hand gaf, paste mijn hand daar wel 3 keer in8-o . Maar verder wel een leuk dorpje hoor:)^
 
goed idee gideon :)^

ik hou het topic wel in de gaten.

misschien een idee om alle mensen die in die 3 provincien wonen een pm-etje te sturen.
 
@ Paulus : Wat versta jij onder het noorden ?

Ik heb wellicht ook wel een buitenlocatie in Zwolle waar evt. wat te regelen is.
Qua detailen kunnen we er wel een 20 auto's kwijt, voor bezoekers is er volop parkeergelegenheid (denk 70 - 80 auto's)
Stroom en sanitair is beschikbaar, net als een overdekt stukje waar we evt zouden kunnen staan in geval van regen ed.
 
RedCat zei:
Zwolle is nauwelijks "Noorden" maar wel heel goed bereikbaar.
... begin ik er zelf ook aan te denken ....

Hans

Voor mij is Eindhoven al "het Noorden"...


Ben sneller in Frankrijk dan in Groningen....

Frankrijk 143km.... Groningen 507 km..... :D
 
Tja vanuit zuid NL is alles het hoge noorden.

Alles boven Heerenveen is het noorden.

Maar ik denk dat ik wel kom als het in het echte noorden is
 
Ik ben bezig om een eigen bedrijfspand te betrekken, en zat vandaag zo te denken om eens
te peilen of er hier animo is om een meeting te organiseren.
als alles doorgaat heb ik een ruimte beschikbaar van zo'n 300 m2 of misschien wel 600 m2
en een buitenterrein om te foamen / wassen.
het zal dan rond april/mei georganiseerd worden,
en ik wil er dan gelijk een mooie meeting van maken met catering en alles erop en eraan.
nogmaals: de koop van het pand is nog niet rond, maar zodra het definitief is, neem ik contact op met een grote leverancier
die jullie goed kennen, voor goedkeur, en evt. een verkoopstand..