• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Afgelopen: Zeer voordelig waspakket: was de winter weg met 45% korting!

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.501
198
44
Zeer voordelig waspakket: was de winter weg met 45% korting!

De bijzondere vorstperiode heeft ervoor gezorgd dat vele auto's er flink vies bij staan. Wij hebben speciaal voor de liefhebbers en enthousiast geworden buurmannen en -vrouwen een mooi waspakket met maar liefst 45% korting samengesteld:

Monello Sponge
Monello Senza Acqua droogdoek 70x80cm
Monello Lavare Shampoo 500ml
2 emmers met Scratch Shields (blauw én rood).

Normale prijs € 90,49 - bundelprijs € 49,99 *

*Aanbieding geldig gedurende deze winter, dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.

Link:

https://www.Carclean.com/product/102199


ShowProdImgLarge.ashx?id=102199&f=d.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm, jammer dat ik dit vanochtend niet wist toen ik bij jullie was.
Zo'n set is ideaal voor mensen waarvan ik hun auto's doe, om de auto zelf tussendoor bij te houden.
Affijn, moet binnenkort toch de DDJ Paasei was ophalen, dus dan kan het altijd nog.
 
Set besteld, wilde eerst Grid Guard emmers en shields nemen. Maar deze voldoen ook volgens mij prima en zeg nu zelf dit is een aanbieding die je niet kan laten lopen als je nog geen grote emmers ect hebt. Spons en droogdoek is altijd handig. Heb nu 3 droogdoeken......ook 3 auto's dus dat komt goed uit. Verder erg benieuwd naar de shampoo. Super actie!!
 
Frans zei:
Hmm, jammer dat ik dit vanochtend niet wist toen ik bij jullie was.
Nieuwsbrief niet gehad een paar weken geleden?
Daar stond het ook in.
 
Moet een nachtdienst in nu, maar deze ga ik morgen echt bestellen.
Kan dit niet laten schieten.
 
Dibbuz zei:
Nieuwsbrief niet gehad een paar weken geleden?
Daar stond het ook in.

Gehad en net even gekeken, helemaal over het hoofd gezien.
Komt wel weer bij het ophalen van de volgende bestelling. ;)
 
Net nagekeken, dit jaar tot 20 maart dus nog maar 3 dagen de tijd.
Waarschijnlijk toch maar even online reserveren om op te halen.

Bedankt voor de oplettendheid Rooie kat.
 
We hebben er al een beetje rekening mee gehouden en om misverstanden en teleurstellingen te voorkomen, blijft deze aanbieding heel de maand maart geldig.
 
even een domme vraag :schaam : zijn dit die hoge emmers en hoeveel liter zijn deze emmers?
 
Set vandaag al binnen gekregen. Ziet er goed uit!!! Snel alles even uittesten. Spons is lekker zacht aan en de droogdoek voelt lekker zwaar aan.
 
@shaguar,

er zitten geen deksels bij die set, maar als je wilt heb ik er nog twee voor je of iemand anders als die ze wilt:cool:

ik had ze voor een forumlid apart gehouden maar ik kreeg geen respons, dus als je ze wilt zijn ze voor jou.