• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Afmetingen machine ophang systeem

ArnoldG

Detailing guru
Tester of Bling
16 jan 2015
597
153
30
Beste detailers,

Wie heeft het onderstaande systeem ooit als eens aangeschaft?
Ik zou graag de maten willen weten van dit systeem zodat ik hem na kan tekenen, lasersnijden en CNC zetten. Degene die je aan kan schaffen voldoen helaas niet helemaal aan mijn eisen. Ik wil graag hem zo ontwerpen dat ik de 2e steunplaat van de Dap er ook op kwijt kan icm het sleuteltje wat erbij zit.

Als iemand zoiets als een heeft gemaakt/aangeschaft hoor ik het graag!

Grt,

Arnold

Knipsel1.JPG
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik had gewoon de machine zelf erbij gepakt. Het punt waar de as van de machine komt te hangen, is direct dat half ronde middelpunt van dat rekjedinggeval,... Trek hem door tot halverwege de handgreep van de machine want hierachter/onder zit de 'lus' waar de kabel om komt te hangen.

Trek denkbeeldig een V-vorm naar boven, en hou bovenin aan weerszijden 25mm extra ruimte naast de halfronde uitsparing en eindig op de helft van de steunplaat van de machine met die V-vorm. Dan het omgefelste deel langs de zijden lekker op 30mm houden, lijkt het ook nog wat, en had je half zes vanavond al klaar kunnen zijn met tekenen :joy:

Vraag me nu dus eigenlijk af waar je de extra steunplaathouder dan bij wilt plaatsen. Of het word wel een hele grote V vorminge houder.
 
Ik kan helaas niet bij mijn machines op het moment. Ik zit op kamers ivm studie en machines liggen bij pa en ma. Dus dat verhaal gaat niet op. Verder heb ik al wel een idee voor de steunplaten.... Komt goed :)
 
Ik heb deze idd:

56738C50-704E-463E-BE2A-7930C15C3298_zpstimzjjyb.jpg

Als je me precies stuurt welke maten je wil hebben, ga ik even kijken wat ik kan doen voor je ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
57
Weergaven
9K