• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

afscheid van mijn vriendin

Teun

Detailing guru
18 jul 2008
2.050
190
Gisteren kreeg ik ruzie met mijn vriendin, en we hebben afscheid van elkaar genomen.

Jarenlang weken we niet van elkaars zijde, en zij was er altijd voor mij. Zij steunde mij wat er ook aan de hand was, en ruimde de rommel op die ik niet zag.

Reden voor de ruzie was dat ik in gesprek kwam met een ander, en ik viel voor haar voorkomen en haar heerlijke parfum.

Ik ben verliefd op een ander.... :love

Afscheid nemen gaat soms wreed te keer, en zij voelde zich gedumpt...

Afb058.webp

Echte liefde; ze stond al in de keuken op me te wachten met een glaasje...
Afb057.webp

En zelfs halverwege 'de beurt' zat ze nog vol energie...
Afb059.webp

Zij maakte veel beter schoon dan die ander, en zonder enig restje achter te laten. Zij is de auto waard....

:-d

zeg tinus, ik hou me aanbevolen voor jouw afdankertjes, ze doet het bij mij nog altijd naar tevredenheid en ze is niet jaloers als ik eens een ander pak..........

Ik begrijp je volkomen hoor Tinus..
Die ex van jou heb ik ook een tijdje in mijn kelder gehad en gebruikt, maar hoewel ze heerlijk rook, heb ook ik wat lekkerders gevonden.

Tja, het leven is hard.

Prachtig beeldverhaal.......MAAR gooi je nou die halfvolle fles Meguiars weg? je kan er altijd nog de badkamer mee schoonmaken. Want alhoewel het daar natuurlijk niet primair voor bedoeld is gebruik ik de meguiars ook om het bad schoon te maken. Verwijderd moeiteloos alle gleppie en laat het bad glanzend en waterafstotend achter.

Laat de autobath de lak ook glanzen of zitten er nog conditioners of wax in? En wat is er beter aan in vergelijking met meg's? Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben.

Ik zal in de toekomst ook de autobath eens proberen, als de meg's op is. Katja heb ik jaren geleden al in de asbak gedupt,...........nooit spijt van gehad:)

Groeten GdV

:-d bedankt voor de reacties

in het voorbeeld heb ik een klein glaasje gepakt in de veronderstelling dat het ca. 50ml was. Het bleek 75ml te zijn, en dat is teveel op een 5gallon emmer (19liter).

Ik zou de volgende keer 35-40ml proberen, en dat is denk ik al genoeg. Het glaasje met 75ml (achteraf) LEEK in eerste instantie te weinig want het water voelde niet 'vettig' tussen de vingers, maar was achteraf gezien teveel (veel en langdurig schuim, en een 'vettig' aanvoelende wasemulsie met de washandschoen).

Wat er achter bleef na het afspoelen was een erg mooie glans, en zelfs duidelijk mooier dan met Goldclass.
Conditioners of wax zit er niet in; wax in een shampoo ben ik sowieso geen liefhebber van (mijn mening).

En nee, natuurlijk gooi ik die shampoo niet weg!
(eerst door de plee spoelen natuurlijk...) ]d~^

dit is oud nieuws.. je hebt hem 2 dagen nadat ik hem aangeschaft heb.. ook gekocht:-" :-)^

hij is ERG fijn.. en ik ben er ook ERG blij mee..

die beker is veel te veel.. ik zelf gebruik op 10 liter, een halve pomp..

probeer eens 1 pomp in die gritgaurd emmer.. ik weet zeker dat dat genoeg is!!

en hij ruikt:love :love :love