• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Afspoelen voldoende na detailen?

Gunlock

Detailing chief
28 mrt 2019
104
85
Hi allemaal!

Met hulp van jullie heb ik mijn auto afgelopen zondag een detailbehandeling gegeven met de hand. Auto is waanzinnig glanzend, maar helaas zie je dan ook weer de oneffenheden in de lak :confounded:. Afijn... Nu heeft het dus zojuist geregend en er zitten nu allemaal vlekken op de auto (lijkt net op zanderig water wat er op is blijven liggen).

Kan ik naar de wasbox, afspoelen en klaar? Of moet ik meer handelingen doen om de auto weer vlekvrij te krijgen?

Heb gebruik gemaakt van Turtle Wax Original Wax 250 gram.


P.S. Mocht er iemand in de buurt van Dordrecht wonen en een goede wasbox weet... Laat het me dan a.u.b. weten. Plaatselijke wasboxen hebben de optie om "vlekvrij" af te spoelen, maar dit werkt voor geen ene meter.
 
Ik denk dat het stof op je wagen, in combinatie met de regen, ervoor zorgt dat je die "vlekken" krijgt. Dit is spijtig genoeg het lot dat ons allemaal te wachten staat in dit regenlandje.. je mag je auto kuisen zoveel je wil, 1 regenvlaag en hij is terug vuil...
Als je auto beschermd is met een wax dan is er eigenlijk niets gebeurd , gewoon even afwachten tot er terug een mooie dag is en dan terug poetsen en hopen dat het een paar dagen mooi weer blijft..